۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84874683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر دولت به آموزش و پرورش گنبدکاووس اختصاص یافت
سفر آیت الله رییسی به گلستان ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

گنبدکاووس - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور به گلستان خبر داد و گفت: این اعتبارات صرف خرید تجهیزات اداری و آموزشی برای مدارس، تکمیل چند واحد آموزشی و استخر دانش آموزی این شهرستان می‌شود.

کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از مبالغ تخصیص یافته سفر دولت به گلستان ۲۰۰ میلیارد ریال در بخش مدارس است که ۲۱ میلیارد ریال آن صرف خرید تجهیزات اداری، ورزشی و آموزشی برای مدارس، ۸۰ میلیارد ریال آن جهت تکمیل ۹ واحد آموزشی در مناطق شهری و روستایی، ۵۵ میلیارد ریال برای مشارکت در ساخت چهار مدرسه روستایی خیرساز و ۴۴ میلیارد ریال هم صرف پرداخت دیون پیمانکاران می‌شود.

وی افزود: در مصوبات سفر رییس جمهوی به گلستان ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر دانش آموزی گنبدکاووس اختصاص یافت که این پروژه تا پایان مهرماه جاری افتتاح خواهد شد.

نظرنژاد اضافه کرد: با اعتبارات تخصیصی از محل سفر سال قبل آیت الله رییسی به گلستان، اتفاقات خوبی در بحث ساخت و ساز مدارس گنبدکاووس بویژه در مناطق روستایی رخ خواهد داد.

۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر دولت به آموزش و پرورش گنبدکاووس اختصاص یافت

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین گفت: درسال تحصیلی جدید (۱۴۰۲ -۱۴۰۱) در مجموع حدود ۹۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم مشغول فراگیری علم و دانش خواهند شد.

وی افزود: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مدارس در سال تخصیلی جدید ۱۰۰ درصد حضوری خواهد بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلیومتر مربع وسعت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha