۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84874680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دونده‌های همدانی اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شدند

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 84874680
دونده‌های همدانی اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شدند

همدان- ایرنا- رییس هیات دو ومیدانی همدان گفت: دونده‌های همدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با برگزاری یک دوره رقابت انتخابی در همدان مشخص شدند.

«مسعود بنوان» روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت ۵۰ دونده به مدت یک روز به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این پیکارها سجاد موسالو، امیرحسین زندی، محمدپارسا فامیل بابایی، پوریا قائمی و محمدحسن الست از همدان، محمد سلگی از نهاوند، یاسین امیدی از ملایر و متین شهبازی از کبودرآهنگ بر سکوی نخست مواد مختلف رقابتی قرار گرفتند.

بنوان خاطرنشان کرد: رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی ۱۵ و  ۱۶ شهریورماه جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دونده‌های همدانی در پرتاب و پرش ارتفاع، استقامت و سرعت شانس کسب مدال دارند، گفت: کمیته فنی ضمن ارزیابی رکورد دونده‌های منتخب، به صورت مستمر بر فعالیت آن‌ها نظارت کافی را خواهد داشت.

بنوان بیان کرد: اعضای کمیته فنی هیات دو ومیدانی همدان را مربیان، کارشناسان و پیشکسوتان خبره و با سابقه درخشان تشکیل داده‌اند که کمک شایان به رشد و پیشرفت قهرمانان داشته‌اند.

رییس هیات دو ومیدانی همدان افزود: در بخش دختران نیز فردا تیم منتخب همدان عازم مسابقات کشوری می‌شود و پیش بینی ما کسب چند مدال در هر ۲ بخش پسران و دختران است.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار دونده در مواد مختلف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha