۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۳
کد خبر: 84874284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگرجم: ساپنتو نباید تحت فشار قرار بگیرد

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۳
کد خبر: 84874284
کارگرجم: ساپنتو نباید تحت فشار قرار بگیرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو بابت نمایش نه چندان خوب آبی‌پوشان تحت فشار است اما نباید او را مورد انتقاد قرار داد، هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده و او می‌تواند با گذشت چند بازی دیگر به شرایط دل‌خواه برسد.

«اکبر کارگر جم» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول عملکرد خوبی را به اجرا گذاشت، حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دید اما نفت مسجد سلیمان رفته رفته شرایط بهتری را پیدا کرد و توانست تا پایان مسابقه بازی پایاپی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: نفت مسجد سلیمان بر خلاف انتظار تاکتیک استقلال را خنثی کرد و با گرفتن فضاها به این تیم اجازه نداد تا موقعیت چندانی برای گل به دست آورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با یک مشکل بزرگ در خط هافبک روبروست و آن هم نبود یک بازیکن خلاق و تکنیکی است و مهاجمان این تیم فرصت و موقعیت چندانی برای گلزنی پیدا نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: در روزهایی که استقلال به دنبال جذب بازیکن بود نتوانست کارشناسی خوبی انجام دهد. به طور مثال استقلال در خط حمله بازیکنان زیادی را دارد اما همانطور که گفتم بازیکن طراح ندارد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: هواداران نباید چند دسته شوند، اینکه برخی‌ها در هفته چهارم ساپینتو را مورد انتقاد قرار دهند و عده دیگری حامی او یا مربی دیگری باشند درست نیست، استقلال باید هوادارانش را کنار خود داشته باشد تا مثل فصل قبل به موفقیت برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha