۱۶ طرح در قصرقند سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

چابهار - ایرنا - ۱۶ طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزایی گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم در شهرستان قصرقند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سرپرست فرمانداری قصرقند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی از ١٢ پروژه در بخش تلنگ با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان در هفته دولت نوید دهنده شتاب توسعه در این بخش محروم و دور افتاده است.

مرتضی سایگانی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از ترمیم و مرمت ابنیه فنی و آب‌بردگی‌های محور تلنگ - جغرانوارو با اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلیون تومان، افتتاح و بهره‌برداری از احیاء و مرمت بندسارها با حجم کار ٤٥ هزار مترمکعبی با اعتباری بالغ بر ٥٠٠ میلیون تومان، افتتاح و بهره‌برداری از ١٠ واحدمسکن ستاد بازسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ١٧٠ میلیون تومان بخشی از طرح‌های گرامیداشت هفته دولت در قصرقند است.

وی افزود: افتتاح ١٠ پروژه در حوزه برقرسانی شامل تعدیل بار خطوط ٢٠ کیلو ولت، رفع افت ولتاژ مشترکین و توسعه شبکه برق با اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری از سه سایت های وب روستاهای شیخ کلگ، کهن و کالدان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری از مدرسه ٩ کلاسه ابوحنیفه روستای هیت با اعتباری بالغ بر ١٣ میلیارد تومان و افتتاح و بهره برداری از آسفالت خیابان سعدی (دمبیگان ) با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از دیگر طرح‌ها است.

سرپرست فرمانداری قصرقند با اشاره به اینکه افتتاح و بهره برداری از دفتر امور مشترکین و اتفاقات آب و فاضلاب بخش تلنگ نیز بعد از سالها انتظار محقق شد، افزود: شروع بکار عملیات احداث پل بزرک حمیری با اعتباری بالغ بر ٣٥ میلیارد تومان از دیگر طرحهای مهم در بخش ساربوک است.

وی ادامه داد: احداث کارخانه نئوپان و پالت برای اولین بار در استان با اعتباری بالغ بر ٢٥ میلیارد تومان، ساماندهی آرامستان شارک (در فاز اول ) با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیون تومان، المان روستای شودیگ با اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیون تومان، طرح بهسازی معابر (اجرای جدول گذاری) در فاز اول به طول هزار متر در روستای دنسر با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

سایگانی گفت: همچنین گرامیداشت هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی طرح بهسازی معابر شامل اجرای هشت مترمربع آسفالت معابر به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان، کلنگ‌زنی طرح بهسازی معابر شامل اجرای جدول گذاری در فاز نخست به طول هزار متر در تلنگ با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان و کلنگ‌زنی طرح بهسازی معابر شامل اجرای پنج هزار متر مربع آسفالت معابر  با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیون تومان در روستای شیر محمد بازار (طرح قیر رایگان) بودیم.

وی بازدید از کارخانه سنگ بری شهرداری که با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد تومان در حال اجرا است و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید مدافع حرم ،شهید عمر ملازهی و دیدار و دلجویی از خانواده شهید با اهدا لوح سپاس را از جمله ویژه برنامه های هفته دولت در قصرقند عنوان کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha