صعود سه نماینده ایران به نیمه‌نهایی مسابقات آب‌های آرام مجارستان

تهران- ایرنا- سه نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان مجارستان راه یافتند.

به گزارش ایرنا، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از صبح امروز در سگد مجارستان آغاز شد.

در اولین رقابت نمایندگان کشورمان الناز شفیعیان در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه شفیعیان با رقیبانی از اسپانیا، دانمارک، اسلونی، چین، پرتغال، نروژ و آفریقای جنوبی رو به رو شد و با زمان ۴۱.۶۲ ثانیه پس از نماینده دانمارک در رده دوم قرار گرفت. در این مسابقه قایقران اسپانیا سوم شد.

در دومین رقابت نمایندگان کشورمان، محمد عباسی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه عباسی با رقیبانی از مکزیک، کوبا، جمهوری چک، مولداوی، مجارستان و ایتالیا رو به رو شد و با زمان ۴:۰۷.۹۳ دقیقه در رده هفتم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان مولداوی، ایتالیا و مجارستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در سومین رقابت نمایندگان کشورمان، محمدنبی رضایی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان به مصاف رقیبان رفت. در این مسابقه رضایی با رقیبانی از رومانی، بلغارستان، اسپانیا، سنگاپور، فرانسه، جمهوری چک، تونس و لیتوانی رو به رو شد و با زمان ۳:۵۷.۱۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان اسپانیا و رومانی به ترتیب اول و سوم شدند.

مسابقه نیمه‌نهایی این ماده عصر امروز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha