۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 84874109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی در سکوت رسانه‌ای

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 84874109
برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی در سکوت رسانه‌ای

تهران- ایرنا- مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی امروز بدون دعوت از رسانه‌ها و پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی صبح امروز چهارشنبه با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و رییس مجمع و همچنین اعضا مجمع در محل آکادمی ملی المپیک و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

پولادگر به عنوان رییس مجمع از رشته دوومیدانی به عنوان امید وزارت ورزش و پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی در میان تمامی رشته‌های ورزشی یاد کرد و اظهار داشت: دوومیدانی پایه و اساس ورزش‌هاست و به عنوان یکی از پر مدال‌ترین رشته‌ها امید وزارت ورزش به شمار می‌رود. ضمن اینکه همه جامعه دوومیدانی می‌بایست با همدلی و یکرنگی موجبات موفقیت این رشته را در مسابقات مهم و مطرح بین‌المللی به خصوص بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک فراهم آورند.

در این جلسه گزارش عملکرد فدراسیون دوومیدانی و گزارش حسابرس مستقل از صورت های مالی در سال ۱۴۰۰ ارائه شد.

خزانه دار و بازرس فدراسیون نیز گزارش‌های خود را در جمع اعضا ایراد کردند.

در این مجمع پس از بحث و تبادل نظر میان اعضا، تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ و آیین‌نامه نحوه‌ برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به تصویب رسید.

صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در ابتدای این مجمع گزارشی از عملکرد فدراسیون در حوزه‌های مختلف در طول سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

وی گفت: چندین پرونده حقوقی داشتیم که چند مورد از آن‌ها را به بهترین شکل ممکن حل و فصل کرده‌ایم. مشکلاتی درباره حفظ زمین‌های مجموعه آفتاب داشتیم و پرونده‌هایی هم در دوره قبلی  فدراسیون داشتیم که خوشبختانه تعدادی از آنها به بهترین شکل ممکن برطرف شده است.

صیامی تصریح کرد: تمامی حساب‌های ما به دلیل بدهی مالیاتی بسته شده بود که خوشبختانه موفق به برطرف کردن این مشکلات و بخشودگی جرایم مالیاتی فدراسیون شده‌ایم و برای باز پرداخت دیون مالیاتی سنوات گذشته نیز تضمین لازم داده شده‌ است. همچنین مسایل حقوقی فدراسیون که چند سالی در حال پیگیری است سال ۱۴۰۰ دست و پای ما را تا حد بسیار زیادی بسته بود.

وی اضافه کرد: توافق‌نامه‌ای با فدراسیون‌های بلاروس، هند، ترکیه و عراق بستیم تا از ظرفیت‌ آن‌ها استفاده شود و بتوانیم از این طریق همکاری‌های خوبی با دیگر کشورها داشته باشیم. پیشنهاد احداث کمپ پرتاب‌ها و پرش‌ها در مجموعه آفتاب انقلاب را به سید حمید سجادی وزیر وزارت ورزش و جوانان دادم و موافقت وی را در این باره دریافت کردم و امیدوارم اعضا مجمع نیز با احداث این کمپ نیز موافقت کند.

در پایان موارد مطرح شده در این مجمع با با نظر اعضا مجمع  به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha