۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84873895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر از استاندار خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی

بیرجند - ایرنا - رئیس جمهور در هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی از استاندار خراسان جنوبی برای کسب رتبه برتر این استان در شاخص تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی در سطح استانی، تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ به دنبال توفیق خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی و کسب رتبه برتر این استان در شاخص تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی در سطح استانی، جواد قناعت روز چهارشنبه لوح تقدیر را از آیت الله رئیسی دریافت کرد.

هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور رئیس جمهور و معاونان وی، جمعی از وزرا، مدیران کشوری و استانداران در سالن اجلاس سران برگزار و از تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران قدردانی شد.

فلسفه برگزاری این جشنواره الگوگیری از نگاه شهیدان دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر به موضوع خدمت‌رسانی به ملت است.

جشنواره شهید رجایی در سه سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود که در سطح ملی، دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری جشنواره در سطح دستگاه‌های زیرمجموعه خود و همچنین سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها متولی برگزاری این جشنواره در سطح ۱۸۰۰ دستگاه‌ استانی هستند.

در هفدهمین دوره این جشنواره با حضور رئیس جمهور از ۱۵ دستگاه برتر در سطح ملی و دستگاه‌های اجرایی به عنوان سازمان‌های برگزیده جشنواره هفدهم تقدیر شد.

اولین بار در جشنواره شهید رجایی با مشارکت دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، دستگاه برتر حوزه اطلاع‌رسانی در سطح ملی و استانی انتخاب شد.

بنابر این گزارش وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر ملی و استانداری خراسان جنوبی به عنوان استانداری برتر در موضوع "تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی" معرفی شدند.

همچنین با حضور رئیس جمهور از سامانه «دولت سنج» به منظور ارزیابی وضعیت عملکرد دستگاه‌ها رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha