۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84873635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۲ میلیارد ریال برای ساخت مرکز جامع سلامت چناران‌شهر بجنورد هزینه شد

بجنورد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: ۴۲ میلیاردریال برای ساخت مرکز جامع سلامت چناران شهر بجنورد به مساحت ۵۲۴ متر مربع هزینه شد.

دکتر سیدجواد پورنقی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند اجرایی ساخت این مرکز جامع سلامت از سال ۹۹ آغاز شد و با تخصیص اعتبارات در سالجاری تکمیل آن سرعت گرفت.  

وی افزود: با بهره برداری از مرکز جامع سلامت چناران شهر افزون بر هشت هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار می شوند.

پورنقی گفت: در این مرکز جامع سلامت، خدمات پزشکی، آموزشی، تنظیم خانواده، واکسیناسیون، مامایی، غربالگری نوزادان، بهداشت  مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت مدارس، مشاوره روانشناسی ارایه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به بهره برداری از ۱۰ طرح سلامت محور با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت اینچه سفلی، مرکز خدمات جامع سلامت خرتوت در مانه و سملقان و مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی چناران در بجنورد از طرح های مهمی بودند که بهره برداری از آنها حدود ۲۶ هزار نفر در استان از خدمات بهداشتی و درمانی این مراکز بهره‌مند می شوند.

۴۲ میلیارد ریال برای ساخت مرکز جامع سلامت چناران‌شهر بجنورد هزینه شد

مرکز جامع سلامت چناران شهر بجنورد با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار امروز- چهارشنبه- با حضور معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان و شماری از مسوولان بجنوردی به بهره برداری رسید.

چناران شهر با بیش از ۸ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.   

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha