۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84873161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساپینتو و بحرانِ نیمه‌ی اول؛ بدون برد و گل زده

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
کد خبر: 84873161
ساپینتو و بحرانِ نیمه‌ی اول؛ بدون برد و گل زده

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال با هدایت سرمربی پرتغالی خود، هیچوقت در نیمه‌های اول به برتری دست پیدا نکرده و گل هم نزده است.

به گزارش ایرنا، استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به دیدار نفت مسجدسلیمان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد تا یک نکته قابل توجه در مورد تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو عیان شود. آنها در هیچ یک از چهار بازی نخست خود در لیگ برتر موفق نشده‌اند در ۴۵ دقیقه نخست گل زده و به برد برسند؛ نکته‌ای قابل تامل که باید دید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

شاگردان ساپینتو در هفته نخست مقابل سپاهان در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت داده و در ۴۵ دقیقه دوم ۲ گل دریافت کردند. آنها در هفته دوم مقابل ملوان با باخت یک بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم موفق به زدن سه گل شدند.

استقلال در هفته سوم رو در روی مس کرمان قرار گرفت. آنها نیمه اول را بدون گل زده و خورده تمام کردند اما در نیمه دوم موفق شدند به یک گل برسند. در جدال با نفت مسجدسلیمان هم ماجرای قبلی تکرار شد؛ با این تفاوت که استقلال در نیمه دوم برای اولین بار نه گلی زد و نه گلی دریافت کرد.

حال باید دید استقلالی‌ها در ادامه راه چه نتایجی به دست می‌آورند و همچنان «بحران نیمه‌ اول‌» گریبان ساپینتو را خواهد گرفت یا او شرایط را تغییر می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha