۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
کد خبر: 84873123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی دربی استان کرمان؛ ژنرال حریف شاگرد سابقش نشد

تهران- ایرنا- تیم مس کرمان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد، گل‌گهر را متوقف کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان و به میزبانی تیم مس برگزار شد. قضاوت این دیدار بر عهده «امیر عرب‌براقی» بود که علی‌اکبر نوری و مرتضی سلمان‌نژاد وی را در قضاوت این بازی یاری کردند.

تا پیش از این بازی تیم گل‌گهر با پنج امتیاز در رده چهارم و مس با سه امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و دوم قرار داشتند.

دیدار تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر افزون بر آنکه یکی از مهمترین دربی‌های فوتبال استان کرمان به شمار می‌رود تقابل استاد و شاگرد نیز است. امیر قلعه‌نویی در برهه‌ای از لیگ برتر فوتبال ایران هدایت تیم مس را بر عهده داشت و در این تیم فرزاد حسین‌خانی توپ می‌زد که یکی از اسطوره‌های باشگاه مس به شمار می‌رود.

حسین خانی اکنون هدایت تیم مس را بر عهده دارد. همچنین مهدی تیکدری و علیرضا آرتا از آکادمی تیم مس به فوتبال ایران معرفی شدند که در ترکیب تیم گل گهر قرار دارند.

برای نخستین بار در لیگ بیست و دوم بازی تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر با حضور هواداران برگزار شد.

بازی در نیمه نخست با هجوم ۲ تیم بر روی دروازه‌ها شروع شد اما تا دقیقه ۴۰ این بازی توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. در دقیقه ۴۳ عارف رستمی گل نخست تیم مس را به ثمر رساند اما شادی تیم میزبان تنها چند دقیقه دوام آورد و گل‌گهر در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول به گل رسید. مرتضی تبریزی این گل را برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز تیم میزبان موفق عمل کرد و در دقیقه ۷۳ به گل رسید. این گل توسط شروین بزرگ روی ‍پاس گل عارف رستمی به ثمر رسید. تلاش شاگردان قلعه‌نویی همانند نیمه نخست در دقایق تلف شده به ثمر نشست. گل تساوی شاگردان قلعه‌نویی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده بازی به  ثمر رسید. این گل را علی تهامی به اشتباه وارد دروازه مس کرد.

ترکیب مس کرمان

آرمان شهدادنژاد، علی تهامی، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی‌اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، عارف زینلی، احمد نصیری، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد و محمدامین کاظمیان.

ترکیب گل‌گهر

محسن فروزان، مهران درخشان‌مهر، مهران گلزاری، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، اریک بایناما، محمد خدابنده لو، مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی و رضا شکاری 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha