فرماندار گراش: اقناع سازی افکار عمومی سرلوحه برنامه مدیران این شهرستان است

لارستان- ایرنا- فرماندار گراش فارس گفت: ارتباط قوی و دوسویه مردم و مسئولان به عنوان یک راهبرد و از اصول و شعارهای محوری دولت مردمی و جهادی سیزدهم و شخص رئیس جمهور است که باید به عنوان یک اولویت در دستور کار و برنامه های همه مدیران این شهرستان قرار گیرد.

محمود طاهرزاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری گراش اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف و مستدل و همراه با اقناع سازی افکار عمومی را یکی از وظایف اصلی مدیران و رویکرد مهم دولت سیزدهم دانست.

وی یادآور شد: با این وجود و تاکیدهای فراوان در این راستا اما برخی گزارش های رسیده و مراجعات مردمی به فرمانداری حاکی است که تعدادی از دستگاه ها در خصوص پاسخگویی مناسب به مردم و اقناع سازی افکار عمومی کم کاری دارند.

طاهرزاده یادآور شد: تکریم ارباب رجوع به معنای پاسخ مثبت و حل حتمی مشکل آن شخص و مراجعه کننده به هر قیمتی نیست و می توان حتی در صورتی که راهکار قانونی وجود نداشت اما باید با دلیل قانع کننده و با سعه صدر و احترام به شخص مراجعه کننده پاسخ داده شود.

وی همچنین بر ضرورت پاسخگویی به مکاتبات اداری و پیگیری و اجرای دقیق مصوبات کارگروه ها و کمیته های مختلف از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: کوتاهی در این راستا از سوی هیچ دستگاه اجرایی و خدماتی قابل پذیرش نیست.

ظاهرزاده همچنین بر حضور شخص مدیر در جلسات و کارگروه های مختلف هم تاکید کرد و گفت: در صورت حضور نیافتن مدیر باید نماینده تام الاختیار که قدرت تصمیم گیری و اجرا داشته باشد در جلسات حضور یابد.

وی همچنین بر نظم بخشی و حضور به موقع مدیران در اداره مربوطه و اجرای درست و منظم وظایف در همه دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: در این راستا نیز بازدیدهای سرزده از ادارات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: خط قرمز مدیریت اجرایی در سطح شهرستان کار و پرهیز از هرگونه حاشیه است و هر میری هم باید خود را با این شرایط  و ضرورت های امروزی تطبیق دهد و برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

طاهرزاده همچنین گفت: ۱۹ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در بخش های مختلف هفته دولت امسال در شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیون ریال میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح ها در حوزه های عمرانی، زیربنایی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان بود .

وی یادآور شد: ۱۳ طرح با اعتباری افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال افتتاحی است که مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات دولتی و مابقی نیز از سوی خیرین تامین شده است.

وی ، فاز نخست مرکز فنی و حرفه ای در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع را یکی از طرح های مهم و کلان در این شهرستان در هفته دولت امسال عنوان کرد.

طاهرزاده افزود: از مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز نخست این مرکز بالای ۷۰۰ میلیارد ریال آن از سوی حاج رضا محسنی از نیک اندیشان این شهرستان تامین شد و مابقی نیز از محل اعتبارات دولتی بوده است.

فرماندار گراش همچنین با اشاره به انتصاب طاهره فروزش بخشدار جدید بخش مرکزی این شهرستان نیز گفت: تغییر و تحولات مدیریتی در نظام اسلامی یک اصل پذیرفته شده است و از مهمترین کارکرد این تغییرات علاوه بر گردش نخبگان بهره مندی از ایده ها و برنامه های جدید برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم است و فلسفه اصلی مدیریت یعنی نوکری برای مردم بودن است.

فرماندار گراش: اقناع سازی افکار عمومی سرلوحه برنامه مدیران این شهرستان است

در حکمی از سوی محمد هادی ایمانیه طاهره فروزش به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گراش منصوب و از خدمات عابدین ابولی بخشدار سابق نیز تجلیل شد.

فروزش از کارشناسان حوزه امور شهری وشوراهای اسلامی فرمانداری گراش است و حدود ۱۰ سال سابقه کار و فعالیت دارد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha