۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 84872768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیچاره تیم ملی فوتسال؛ فرار رو به جلو یا صداقت؟

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 84872768
بیچاره تیم ملی فوتسال؛ فرار رو به جلو یا صداقت؟

تهران- ایرنا- وحید شمسایی پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا داد تا وضعیت تیم ملی در فاصله کمتر از یک ماه مانده به جام ملت‌های آسیا در بدترین شرایط ممکن قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در فصل دوم حضورش در فدراسیون فوتبال موفق شد با اکثریت آرای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شود. بعد از این اتفاق، وحید شمسایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از سمت خود در تیم ملی استغفا می‌دهد. این استعفا در حالی رخ  داده که تیم ملی فوتسال کشورمان باید کمتر از یک ماه دیگر به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شود. 

تیم ملی فوتسال در حال حاضر تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند و با استعفای شمسایی، مشخص نیست که چه بر سر این تیم می‌آید. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال که با شعار جوانگرایی به این تیم آمده بود، حالا بازیکنان جوان تیم ملی را در اردوی پیش از تورنمنت تدارکاتی تایلند به حال خود رها کرده و به دلیل رای نیاورن میرشاد ماجدی، از سمت خود استعفا داده است. 

شمسایی که همیشه شعار حمایت از بازیکنان جوان را داده، حالا با استعفای خود پیش از جام ملت‌های آسیا نشان داد موضوعات مهم‌تری از فوتسال برای او وجود دارد. 

البته این استعفا می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. یکی از این دلایل می‌تواند فرار رو به جلوی شمسایی باشد چرا که او دیده با این شرایط نمی‌تواند در آسیا نتیجه خوبی به دست بیاورد. یکی دیگر از دلایل محتمل هم می‌تواند صداقت او باشد. صداقتی که می‌گوید من با فضای حاکم در فدراسیونی که تاج رییس آن باشد، "حال" نمی‌کنم؛ این جمله ایی بود که شمسایی در گفت و گو با خبرنگاران به زبان آورده بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش تاج به استعفای غیررسمی شمسایی چیست و چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد. اگر شمسایی در تیم ملی ماندنی شود، موضع قدرت او در این تیم تضعیف شده و دیگر اقتداری وجود نخواهد داشت. اگر هم با استعفای او موافقت شود، فدراسیون باید هر چه زودتر با گزینه‌های هدایت تیم ملی وارد مذاکره شود تا این تیم بیش از این ضرر نکند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha