۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 84872659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناظمی: فدراسیونِ جدید نگاه ویژه‌تری به فوتبال زنان داشته باشد

تهران- ایرنا- مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان گفت: در این سال‌ها بانوان نشان دادند چقدر نقش تاثیرگذاری دارند و امیدوارم در فدراسیون جدید نگاه ویژه‌تری به این قشر شود.

به گزارش ایرنا، گلاره ناظمی روز سه‌شنبه پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاج با توجه به سابقه قبلی و هیئت همراه خود اتفاقات خوبی را رقم زدند. امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال زنان رخ دهد. حدود پنج نفر از بانوان می‌توانستند در این مجمع رای دهند و تا حدودی تاثیرگذار بودیم.

وی با اشاره به اینکه از استعفای وحید شمسایی اطلاع نداشتم، گفت: جام ملت‌های آسیا در کویت را در پیش رو داریم و خیلی مهم است و این روند می‌تواند در تیم ملی تاثیرگذار باشد. امیدوارم حمایت از فوتسال زنان و مردان ادامه یابد.

داور بین‌المللی فوتسال عنوان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در مسابقات لیگ برتر اتفاق بسیار خوبی بود. از صمیم قلب برای تک تک هواداران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ادامه‌دار باشد و نگاه به ورزش بانوان ویژه‌تر شود.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بودند که در نهایت مهدی تاج با ۵۱ رای از ۸۰ رای، به انتخاب مجمع به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. ماجدی ۲۵ رای و عزیزمحمدی ۴ رای در این انتخابات به دست آوردند.

۸۷ نفر کل اعضای مجمع بودند که ۸۵ نفر از آن‌ها می‌توانستند رای بدهند اما در نهایت ۸۰ نفر رای خود را به صندوق انداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha