۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84872604
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فعالیت نمایشگاه هفته دولت خوزستان تا فردا چهارشنبه تمدید شد

اهواز - ایرنا - روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد: نمایشگاه هفته دولت خوزستان به مدت یک روز دیگر تا فردا چهارشنبه ۹ شهریور تمدید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان با توجه به استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه هفته دولت و درخواست های مردمی به اطلاع می رساند فعالیت این نمایشگاه به مدت یک روز دیگر تا فردا چهارشنبه ۹ شهریورماه تمدید شد.

این نمایشگاه همراه با برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی، فروش کالا، عرضه محصولات و تولیدات و گفت و گوی مستقیم مردم با مسوولان(میز خدمت)، در روز یکشنبه ۶ شهریور آغاز به کار کرد و امروز و فردا از ساعت ١٩ تا ٢٣ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت در خوزستان، در قالب ۱۰۰ غرفه شامل ۳۰ غرفه مربوط به دستاوردها، طرح‌های خلاق و پژوهشی، گزارش عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی دولت و ۷۰ غرفه نیز شامل عرصه مستقیم محصولات و فروش کالاهای مختلف شرکت‌ها و همچنین تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی برپا شده است.

اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌ها و اقدامات و عملکرد دستگاه‌های دولتی، گفت و گوی مستقیم مسوولان با مردم در قالب میز خدمت ، نمایش عرضه محصولات و فروش کالا و برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha