بیش از ۸۰ پروژه در هفته دولت در لامرد و مُهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

شیراز – ایرنا – به مناسبت هفته دولت، فرمانداران لامرد و مهر به تشریح اقدامات صورت گرفته در دو شهرستان پرداختند و از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۸۰ طرح خبر دادند.

فرماندار شهرستان مُهر روز سه شنبه در زمینه اقدامات صورت گرفته در هفته دولت گفت: بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی در بعد از انقلاب در دولت سیزدهم و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در سپاه در حال انجام است.

حمزه محمدی افزود؛ در هفته دولت در شهرستان مهر ۴۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که اعتباری بالغ ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان شامل حوزه‌های آب، برق، گاز، خدمات روستایی، بهزیستی، راه و شهرسازی و... است.

وی گفت: عملیات اصلاح، لکه گیری و روکش آسفالت مسیر گله دار-دارالمیزان و جم - فیروزآباد، کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر وراوی، افتتاح آب‌شیرین کن شهر وراوی، افتتاح مسیر وراوی به نرمان، طرح بهسازی روستاها، احداث سه  پست جدید برق به همراه ۱۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف شهر مهر و ... از جمله این طرح‌ها است

نماینده عالی دولت در شهرستان مُهر با بیان این مطلب که اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است خاطرنشان ساخت؛ ۲۵ مدرسه در شهرستان که نیمه‌تمام بود که امروز از محل اعتبارات مختلفی پیگیری شده و در حال ساخت است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

فرماندار مهر ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس و دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حقیقتاً مسوولان این شهرستان نسبت به مسائل مختلف دغدغه داشته و به صورت هفتگی پیگیر مشکلات شهرستان بوده و بسیاری از پروژه‌ها نیز با همکاری آنها  در حال انجام است.

بیش از ۸۰ پروژه در هفته دولت در لامرد و مُهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

سرپرست فرمانداری لامرد نیز در تشریح اقدامات صورت گرفته در هفته دولت  گفت: ۴۰ طرح عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون بر ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان لامرد افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
ابراهیم کرامت فر افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، کمیته امداد، برق رسانی و مبلمان شهری است.

وی افزود؛ افتتاح روشنایی اتوبان شهید نعیمی و میادین و بهسازی برخی مسیرهای سطح شهر لامرد، بهره برداری از مرکز انتقال خون لامرد، افتتاح یک باب آموزشگاه در دهستان سیگار، کلنگ زنی فاز اول پارک ۳۰ هکتاری شهر لامرد که مزین به نام سردار شهید سلیمانی است و ... از جمله این طرح ها بود.

شهرستان های لامرد و مهر به ترتیب در فواصل ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha