۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84872490
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش درویش به حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84872490
واکنش درویش به حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور «شیخ دیاباته» در این تیم گفت: هنوز صد درصد نشده و معلوم نیست چه زمانی بیاید.

به گزارش ایرنا، رضا درویش امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مدت‌ها این معضل برطرف شد و انتخابات برگزار شد و  از بلاتکلیفی درآمدیم و حالا پاسخگویی داریم تا بتواند برنامه‌هایش را ارائه دهد. امیدوارم از امروز فدراسیون و هیئت رئیسه برنامه‌ای مدون داشته باشد و تیم ملی با این بازیکنان مقتدر در سطح دنیا بتواند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. پیش از این شاهد انسجام نبودیم. باید همه دست به دست هم بدیم تا تیم ملی متحدی داشته باشیم و از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی افزود: ما هر کاری که از دست‌مان بربیاید را برای فوتبال انجام می‌دهیم. باشگاه پرسپولیس مهره‌های زیادی در تیم ملی دارد و هر کمکی لازم باشد را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پیرامون این مسائل صحبت کردن هر چیزی که به تقویت تیم ملی کمک کند تا نمایش بهتری در صحنه‌ی جهانی  داشته باشد بهتر است. باید نظرات به هیئت رئیسه بیاید. مطرح کردن اسامی درست نیست چون تعدد آرا به وجود می‌آورد. ما همه‌ی حس و علاقه‌مان و آرزوی‌مان درست کردن یک تیم ملی متحد است.

وی درباره حضور شیخ دیاباته در باشگاه پرسپولیس بیان داشت: هنوز صد درصد نشده است. معلوم نیست چه وقتی بیاید.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین گفت: ما کارگزار نداریم و وارد مذاکره شده‌ایم.

درویش همچنین درباره اوضاع تیم فوتبال پرسپولیس، توضیح داد: روز به روز تیم انسجامش را به دست می‌آورد. هماهنگی خوبی وجود دارد و روزهای خوبی در راه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha