ذوق زدگی صهیونیست ها از سفر سیاستمدار رده پایین اندونزی به سرزمین های اشغالی

تهران-ایرنا - سفر غیرعلنی یک سیاستمدار رده پایین اندونزیایی به سرزمین های اشغالی و دیدار او با برخی مقامات محلی رژیم صهیونیستی باعث ذوق زدگی مقامات تل آویو شد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم اعلام که یک سیاستمدار اندونزیایی به شهرک های اسراییل (صهیونیستی) در کرانه باختری سفر کرده و با مقامات این شهرک ها دیدار کرده است.

این روزنامه عبری اعلام کرد که این سیاستمدار "ساموئل تابونی"، نامزد ریاست اقلیم پاپوای غربی در اندونزی است.

تابونی در این سفر به شهرک های شمال کرانه باختری رفته و با "یوسی دغان"، رئیس شورای شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری که وابسته به حزب لیکود می باشد، دیدار کرده است.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد که این سفر علنی در روابط میان اسراییل و اندونزی که با هم روابط دیپلماتیک ندارند، مسبوق به سابقه است.

یوسی دغان در این باره گفته است که سفر تابونی ضربه ای به مخالفان بین المللی و منافقین در اروپا و همچنین چپ گراهای تندرو به شمار می رود.

"حاییم بیرکوفیچ"، تاجر صهیونیستی که در انجام سفر تابونی به سرزمین های اشغالی نقش داشته است مدعی شده که اندونزی ها به طور ویژه به دنبال استفاده از تکنولوژی های اسراییل (رژیم صهیونیستی) هستند.

وی در عین حال اعتراف کرده که اندونزی همچنان به طور رسمی از ورود افراد دارای ویزای اسرائیلی به خاک خود ممانعت می کند، اما مقامات این کشور اخیرا در خصوص ورود صهیونیستها و مسائل دیگر انعطاف نشان دادند.

این تاجر صهیونیست مدعی شده که تاجران و گردشگران صهیونیست اکنون می توانند از طریق کنسولگری اندونزی در دبی درخواست ویزای سفر به اندونزی را بدهند.

به ادعای وی، در نهایت با درخواست آن ها موافقت خواهد شد، اگر چه این امر نیازمند اقدامات روتینی طولانی است.

به نوشته این رسانه صهیونیست، اغلب ساکنان پاپوای غربی در اندونزی که یک منطقه خودمختار است مسیحی هستند و ساموئل تابونی رئیس قبیله این اقلیم است.

این روزنامه صهیونیستی همچنین مدعی شد که پیش از این برخی مقامات اندونزیایی به اسراییل (سرزمین های اشغالی) سفر کرده اند، اما تاکنون یک سیاستمدار این کشور به شهرک های اسراییلی (صهیونیستی) در کرانه باختری نرفته بود.

بنابر گزارش های منتشره، پیش از این شبکه رادیویی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که دولت جو بایدن و تل آویو به جاکارتا فشار می آورند تا با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کند، اقدامی که تاکنون نتیجه ای نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha