رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال: فوتبالی‌ترین انتخابات برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: این انتخابات فوتبالی‌ترین انتخابات است، برای تمامی جلسات صورت‌جلسه وجود دارد و با دقت همه امور انجام شد.

به گزارش ایرنا، علی فلاحتی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید از خیلی‌ها تشکر کنم که اجازه دادند مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال امروز (سه‌‎شنبه) برگزار شود.

وی افزود: باید از نهادهای نظارتی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در کنار ما بودند و شرایط و بستر را برای انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم کردند.

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من اولین رای خود را در سن ۱۶ سالگی به شهید رجایی دادم، در این مدت حسی داشتم که وسط دشت مقدس شلمچه هستم و پس از ۴ دهه خاطرات جنگ برایم زنده شد.

فلاحتی تصریح کرد: از دبیر کل فدراسیون فوتبال به عنوای بازوی اجرایی انتخابات تشکر می‌کنم که تصمیمات کمیته بدوی را پیاده کردند، شاید او چند خطای استراتژیک را انجام داد، اما شاید به خاطر اولین تجربه ستادی او بود.

وی تاکید کرد: این انتخابات فوتبالی‌ترین انتخابات است، برای تمامی جلسات صورت جلسه وجود دارد و با دقت همه امور انجام شد.

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد: به ما اجازه دادند اساسنامه را بر مبنای قانون کشورمان بنویسیم؛ در اساسنامه بر اساس قانون کشورمان نوشته شده است آمده است، هر کجا که کمبودی باشد به قوانین رجوع می‌کنیم.

فلاحتی گفت: هیچکس اجازه ندارد با امینت ملی شوخی کند، با دوستان خود در مراکز مختلف تماس گرفتیم و تصیمم نهایی را گرفتیم. امنیت ملی را در دستور کار قرار دادیم و بر اساس آن عمل کردیم. ما ۱۸ مرداد اعلام نهایی را انجام دادیم و حرف‌هایی که گفته می‌شد تایید هنوز باز است، واقعیت نداشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha