دولت مردمی سیزدهم  اهتمام ویژه ای به دانشگاه فرهنگیان دارد

کرج- ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کشوربا بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: قدم های خوبی در دولت مردمی آیت الله رئیسی بر داشته شده است و این دولت اهتمام ویژه ای به دانشگاه فرهنگیان دارد.

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی روز سه شنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان البرز افزود:  امسال یک هزار و ۵۰۰  سهمیه برای جذب هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان داده شده است که  یک جهش فوق العاده است  ضمن آنکه وزارت آموزش و پرورش کمک های ویژه ای به دانشگاه کرده  است .

وی  ادامه داد : بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی طی سه ماه گذشته  به دانشگاه فرهنگیان در کشور اختصاص  داده شده  است؛ برای اولین بار دانشگاه فرهنگیان دارای هیات ممیزه شده است .

تقوی افزود: در دانشگاه فرهنگیان  باید  تربیت معلم با محور دین و باورها  باشد؛ اگر در دانشگاه فرهنگیان کسی عشق و علاقه به خدمت نداشته باشد پذیرفتن مسوولیت هیچ توجیه عقلانی ندارد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت: امسال مصوب شده که تا سه سال آینده  یک هزارو ۵۰۰  عضو  هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان افزوده شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ، دانشگاه فرهنگیان را مرکز ثقل نظام آموزش و تربیت می داند، اظهار داشت: امیدوارم این دانشگاه به همت استادان، مدیران و کارکنان به جایگاه مرکز ثقل برسد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:  دانشجو معلمان وظیفه و رسالت بسیار سنگینی بردوش دارند؛  تربیت نسل تراز نظام  اسلامی کار بسیار مهمی است و باید جزو اولین اولویت ها باشد.

در پایان از زحمات سعید احدزاده  قدردانی و مسلم قبادیان به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان  استان البرز معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha