محمد بصیریان روز سهشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طبق تقویم آموزشی در خرداد دوره آموزشی هنر خوب نوشتن برگزار شد و به یاری خدا از شهریور دورههای آموزشیمان آغاز و هر ماه یک دوره برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اعلام قبلی و نامنویسیهای انجام شده امروز هم دوره آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی را داریم، این دوره ۱۲ روزه ویژه شغلی کارشناسان و مدیران روابط عمومی است و از سوی مدیریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری برای شرکتکنندگان گواهی صادر میشود.
مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان تصریح کرد: این دوره آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی به صورت وبینار است و از ۸:۳۰ امروز آغاز میشود و به مدت۲ روز دیگر نیز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مدرس این دوره دکتر "عباس تقیزاده" رییس انجمن روابط عمومی استان و مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری است و بحثهای مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع از مباحث اصلی این دوره است که دوستان روابط عمومی را در بحث پاسخگویی به ارباب رجوع و به نوعی مشتریان توانمند میکند.
بصیریان خاطرنشان کرد: مباحث و دستوراتی پیرامون فرمایشات امام علی (ع) در این دوره طرح میشود همچنین نگاههای اسلامی و دولتی به بحث ارباب رجوع و مراجعان در این دوره مطرح خواهد شد.
وی بیان کرد: در ادامه برنامهریزیهایی که ما برای دورههای آموزشی مطرح کردیم بحث برگزاری دورههایی برای مدیریت بحران، مدیریت زمان، فن بیان و سواد رسانهای در ماههای آینده پیشبینی و برنامهریزی شده است.
آدرس ورود به دوره http://Knlms.smtc.ac.ir
نظر شما