آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

اردبیل-ایرنا- همزمان با سفر شهرستانی استاندار اردبیل به شهرستان نمین در ششمین روز از هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهرستان نمین امروز میزبان سید حامد عاملی و جمعی از مقامات ارشد استانی بود و در ششمین روز هفته دولت بهره برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

 سیدحامد عاملی در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب استان اردبیل در شاخص‌های مختلف در مقایسه با متوسط کشوری، تنها راه ارتقای این شاخص‌ها، برنامه‌ریزی تخصصی، کار شبانه‌روزی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان بوده و در این راستا نگاه واقع‌بینانه به مشکلات هم حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: یکی از آفات‌های مدیریتی، اقدامات نمایشی و بدون ثمر است که طی ۱۱ ماه اخیر تلاش شد تا با پرهیز از این‌گونه اقدامات، در مسیر پیشرفت استان اردبیل حرکت شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: شهرستان نمین یکی از ظرفیت‌های ویژه حوزه گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود و باید چارچوب محیطی گردشگری نمین به‌شکل کامل حفظ شده و تقویت شود.

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

عاملی تصریح کرد: شهرستان نمین پتانسیل برندسازی گردشگری در سطح ملی را دارد که توجه ویژه به آن لازم بوده و از متخصصان این حوزه درخواست می‌شود در راستای هدف مذکور، بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

بر اساس این گزارش، بهره‌برداری از واحد تولیدی گونی‌بافی آرتا پلیمر دی بافت، تولیدکننده ظروف تفلون و عملیات اجرایی سردخانه ۵۰۰۰ تنی آمونیاکی و سورتینگ سیب‌زمینی شرکت بهشت‌آفرین بهدیس در این شهرستان آغاز شد.

بهره‌برداری از پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر شهر نمین پس از ۱۳ سال و بهره‌برداری از کارخانه آذر عرش سبلان، اولین تولیدکننده دسته بازی، ماوس وایرلس و کیبورد کشور دیگر  واحدهای تولیدی و عمرانی بود که امروز با حضور سید حامد عاملی  آغاز شد.  

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

بهره‌برداری از ۱۷ واحد مسکن مددجویی، آغاز عملیات اجرایی ۸۰ واحد مسکونی از ۲۰۰ واحد پروژه نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز  از دیگر برنامه های امروز استاندار اردبیل در شهرستان نمین بود.

از آغاز هفته دولت از روز  چهارشنبه گذشته بهره برداری از دهها طرح عمرانی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی استان اردبیل در شهرستانهای این استان آغاز شد. سید حامد عاملی طی روزهای اخیر در برنامه های فشرده کاری در شهرستانهای مشگین شهر، انگوت، گرمی، اصلاندوز، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، کوثر، نیر، نمین و سرعین حضور یافت و بهره برداری از این طرحها طی هفته دولت آغاز شد.

 این در حالی است که صدها پروژه عمرانی دیگر در استان در دست اجراست که به مرور زمان به مناسبت‌های مختلف افتتاح شده و یا بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.

با این حال اصلی‌ترین اولویت استان اردبیل به گفته استاندار اردبیل جبران عقب ماندگی‌های استان در شاخص‌های توسعه مانند زیرساختهای حمل و نقل، آب  و انرژی، کشاورزی، آموزشی و درمانی است.   

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha