۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84871896
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۸ طرح عمران شهری در سبزوار

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
کد خبر: 84871896
افتتاح ۱۸ طرح عمران شهری در سبزوار

سبزوار- ایرنا - همزمان با هفته دولت، ۱۸ طرح عمران شهری، ترافیکی و خدماتی سبزوار روز دوشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، رییس شورای شهر و جمعی از مدیران این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهردار سبزوار در آیین افتتاح این طرح ها گفت: با افتتاح این طرح ها که مجموعا با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده، بخشی از مشکلات این شهر برطرف شده است.

موسی رجب زاده، طرح های افتتاح شده را شامل طرح انتقال آبهای سطحی جمع آوری شده، پلاک کوبی هوشمند درختان شهر، حفر و بهره برداری از چاه عمیق بزرگراه ابریشم، بهره برداری از خطوط انتقال آب سطح شهر و راه اندازی سامانه الکترونیکی پارک یار، سامانه الکترونیکی پلاک‌خوان توقفگاه های سطح شهر، سامانه الکترونیکی دریافت غیرحضوری عوارض سالیانه خودرو، بهره برداری از میدان کتاب توحیدشهر و احداث بلوار دانشگاه برشمرد.

وی بوستان مجتمع مسکن مهر توحیدشهر، میدان پرستار، تکمیل و جدول گذاری و آسفالت انتهای بزرگراه غدیر، روکش و بهسازی آسفالت معابر شهر، تکمیل و کف سازی کال عیدگاه و احداث ورودی غربی محله کلاته سیفر را از دیگر طرح های افتتاحی شهرداری سبزوار عنوان کرد.

شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار با پهنه سه هزار و ۷۵۴ هکتاری در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب خراسان رضوی واقع است که بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهر در سکونتگاههای غیررسمی سکونت دارند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha