۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84871836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای اصفهان به کمتر از ۳۰۰ نفر رسید

اصفهان - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های این استان به کمتر از ۳۰۰ نفر رسید که ۳۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های اصفهان همچنین اعلام کرد که این در حالی است که  آمار در یک ماه گذشته حدود ۶۰۰ نفر و اواخر مرداد حدود ۴۰۰ نفر بود.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶۳ نفر و تعداد بیماران ترخیص شده ۸۴ نفر بود.

طبق این گزارش، تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان های اصفهان نیز ۳۹ نفر است درحالیکه این آمار در یک هفته گذشته حدود ۷۰ نفر بود.

همچنین از ۵۹۸ نمونه آزمایش کرونا گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۳۰ مورد مثبت قطعی بود که حدود ۲۱ درصد نمونه ها را شامل می شود.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را سه فوتی شامل ۲ مورد قطعی و یک مورد مشکوک اعلام کرد.

از اسفند سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تا کنون ۵۱۲ هزار و ۶۳۷ مبتلای قطعی کرونا در استان اصفهان ثبت شده است که از بین آنها ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر جان باختند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۶ شهرستان استان را زیر پوشش دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha