۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبر: 84871799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزدی‌ها پیشرو در اهدای خون در کشور

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبر: 84871799
یزدی‌ها پیشرو در اهدای خون در کشور

یزد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون کشور گفت: مردم یزد در اهدای خون جزو استان‌های پیشرو در این موضوع مهم و حیاتی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بشیر حاجی بیگی روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز خونگیری مهریز یزد افزود: مردم نوعدوست استان یزد در سال گذشته رتبه دوم را در جهت میزان اهدای خون در سطح کشور کسب کردند.

وی با قدردانی از همراهی خوب مردم و مسئولان به اهمیت اهدای خون اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی برای تقویت اهدای خود و همکاری در برنامه‌های سازمان انتقال خون در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است .

این مسئول از مردم و مسئولان مهریز در پیگیری ساخت مرکر خونگیری با همکاری خیران تشکر کرد و گفت: مهریز جزو شهرستان‌هایی است که سالمترین خون‌های اهدایی را دارد و باید این روند مهم تداوم داشته باشد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: اهدای خون و همکاری در تامین نیازهای خونی را جزو برنامه‌های مهم و حیاتی ذکر کرد که مردم مومن و ولایتمدار مهریز همواره در این راستا نقش آفرین بودند و باید این رویه ادامه یابد .

یزدی‌ها پیشرو در اهدای خون در کشور

محمد دهقان بنادکی از همکاری و پیگیری مسئولان و حمایت خیران در انجام برنامه‌های مختلف در شهرستان قدردانی کرد و افزود: حضور خیران در اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان از اهمیت زیاد برخوردار است.

این مرکز به همت سازمان انتقال خون استان یزد با تامین هزینه از محل اعتبارات شهرستانی و کمک خیر خانم پاپلی میبدی ساخته و تجهیز شده است.

خانم پاپلی میبدی این مرکز را به یاد همسر شهیدش سردار سیدعلیرضا طباطبایی و فرزند مرحومش سیدشهاب الدین، بنا نهاده است.

مرکز اهدای خون مهریز در مساحت ۸۰۰ متر و زیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آماده خدمات‌دهی به مردم مهریز است.

هفته دولت تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha