فاز نخست توسعه شبستان امامزاده عباس(ع) ساری به بهره‌برداری رسید

ساری - ایرنا - در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار مازندران فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم گفت: پروژه توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود و با پیگیری‌های استاندار مازندران و مدیرکل اوقاف مازندران پس از ۱۱ سال به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: فاز نخست شبستان دارای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع مساحت است که برای ساخت آن طی این چند سال اخیر یکصد میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات اداره‌کل اوقاف مازندران هزینه شد.

وی ادامه داد: پروژه توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در دولت سیزدهم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امروز فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید .

مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به اینکه ۱۲۷ پروژه دربقاع امامزادگان استان در حال اجرا است ، گفت : تعمیر و بازسازی عرصه و عیان وقف ۲۵ پروژه با متراژ بیش از ۱۱ هزار متر است که توسط اوقاف با حضور سرمایه‌گذاران در حال انجام است .

وی افزود: موضوع سرمایه‌گذاری پایدار در سطح استان در برنامه کاری قرار گرفته است و بزودی عملیات اجرایی ۱۲۶واحد تجاری در بقعه امام زاده آمل کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برنامه‌ریزی برای ورود به این مجموعه در بحث اجرای زراعت چوب، گفت: این طرح در اراضی سطح اوقاف عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به همکاری، سپاه کربلای استان، سپاه قدس و خیران در اجرای طرح‌ها در حوزه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گفت: در برخی از امامزاده‌های شاخص به ویژه امام زاده عبدالله(ع) آمل کمک‌های زیادی برای رفع مشکلات این مجموعه به مجموعه اوقاف استان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha