۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 84871755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمانشاه: رویکرد دولت مردمی، خدمت بی‌منت به مردم است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: یکی از رویکردهای اصلی و محوری دولت مردمی دکتر رئیسی، انجام خدمت بی‌منت و صادقانه و جهادی به مردم عزیز ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز سه‌شنبه در آیین بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت پست انتقال ۶۳ کیلوولت شهرستان پاوه با حضور ماموستا «مُلا قادر قادری» امام جمعه و فرماندار این شهرستان، افزود: مردم ایران یک مردم شریف و بسیار خوب هستند و مدیران باید تمام توان خود را برای خدمت صادقانه به این مردم در طبق اخلاص بگذارند.

وی با اشاره به اینکه پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند، دارای منفعت عمومی برای مردم هستند، گفت: بهره برداری از این پست برق به ایجاد زیرساخت مناسب برای رونق اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعت و همچنین پایداری برق منطقه بسیار کمک می کند.

استاندار کرمانشاه: رویکرد دولت مردمی، خدمت بی‌منت به مردم است

استاندار کرمانشاه یادآور شد: امسال با تلاش مجموعه برق منطقه ای در حوزه برق خانگی و صنعت، خاموشی نداشته ایم در حالیکه این قطع برق موجب تنش زیادی می شود.

امیری‌مقدم ادامه داد: با توجه به موضوع کاهش نزولات آسمانی باید از آب و برق به درست استفاده کنیم تا نسل آینده از این آرامش مناسب در زمینه برخورداری از منابع طبیعی برخوردار باشد.

پروژه افزایش ظرفیت پست انتقال ۶۳ کیلوولت پاوه با سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد تومان اجرا شده و موجب فراهم آمدن زیرساخت مناسب برای رونق اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعت، افزایش قابلیت اطمینان، تقویت شبکه توزیع و فوق توزیع در منطقه می گردد.

«بهمن امیری‌مقدم»، استاندار کرمانشاه روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان پاوه ابتدا به یادمان شهدا رفت و نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

بهمن امیری‌مقدم، همچنین در ادامه این سفر در منزل خانم «مدینه فرهادی» فرزند شهید «محمدظاهر فرهادی» و همسر شهید «خسرو رمضانی» از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

شهید فرهادی در سال ۱۳۵۹ و شهید رمضانی در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیده اند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه: رویکرد دولت مردمی، خدمت بی‌منت به مردم است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha