اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون در اقتصاد تعاونی تجلی می‌یابد

تهران-ایرنا- رئیس اتاق تعاون ایران در پیامی با گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی به عنوان مروج تفکر تعاون، اعلام کرد: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تاکید بر مردمی سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می‌یابد.

به گزارش ایرنا، در پیام بهمن عبداللهی به مناسبت هفته تعاون آمده است: «گرامیداشت هفته تعاون فرصت مغتنمی است تا تمامی دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف تعاون بخش بزرگی از توان خود را با ارائه برنامه‌های توسعه‌ای معطوف تبیین نقش و جایگاه تعاونی‌ها به‌عنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ تعاون نمایند.

پیام ادامه یافت: اشتغال پایدار، تولید ملی بر پایه دانش بنیان، مسئولیت‌پذیری جمعی، عدالت اجتماعی، برابری فرصت‌ها، رفاه عمومی و احترام به خرد جمعی در مفهوم توسعه پایدار عینیت می‌یابد. نیاز به گسترش الگوی اقتصاد تعاون، راهکاری پویا و مؤثر در راستای برون‌رفت از گره‌های اقتصادی است.

در این پیام آمده است: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تاکید بر مردمی‌سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می‌یابد، فرصت مغتنمی را در اختیار جامعه تعاون قرار می‌دهد تا با رشد و ارتقای ظرفیت‌های خود، بازوی استوار و توانمندی در کنار دولت باشند.

در این پیام آمده است: تعاونگران نیز به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط و گسترش اقتصاد تعاون در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار می‌باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.

در پیام عبداللهی آمده است: اتاق تعاون ایران به‌عنوان متولی غیردولتی بخش، تمامی مساعی خود را باهدف تسهیلگری و زمینه سازی حضور قدرتمندانه تعاونی‌ها در بازارهای هدف صادراتی نموده و بر آن تاکید دارد.

پیام ادامه یافت: امیدوارم با تشریک مساعی موثر مدیران شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی و اتاق‌های تعاون استان‌ها و استمرار حمایت‌های دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های بلندتری برای رسیدن به هدف کسب سهم ۲۵ درصد از اقتصاد کشور برداریم. اینجانب با تقدیر از فعالیت‌های ایثارگرانه تمامی تعاونگران عرصه‌های مختلف، هفته تعاون را صمیمانه خدمت تمامی این عزیزان تبریک عرض می‌نمایم.»

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha