۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 84870382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش گشت سوارکاری ملایر برگزار شد

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 84870382
همایش گشت سوارکاری ملایر برگزار شد

همدان- ایرنا- سرپرست هیات سوارکاری استان همدان از برگزاری همایش گشت سواره شهرستان ملایر با استقبال سوارکاران خبر داد و گفت: این همایش همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، با حضور بیش از ۶۰ سوارکار برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات سوارکاری استان همدان، «محمدرضا شوشتری» افزود: سوارکاران در این همایش حضور پر رنگ داشتند و با رعایت مقررات سوارکاری، مسیر چهار کیلومتری را به صورت گشت سواره طی کردند که در پایان این همایش به قید قرعه به ۲۵ نفر از مالکان اسب ها با اهدا هدیه و لوح قدردانی شد.

وی ادامه داد: در این همایش، از ۲ بانوی نوجوان شهرستان ملایر که استعداد خوبی در رشته سوارکاری داشتند توسط هیات سوارکاری استان همدان، با اهدا جایزه نقدی تجلیل شد.

همایش گشت سوارکاری ملایر برگزار شد

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: شهرستان ملایر با داشتن سوارکاران علاقه مند، ظرفیت خوبی در رشته سوارکاری دارد که امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه هایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی شناخته شوند.

سه داور سوارکاری همدان ارتقا درجه گرفتند

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: سه تن از داوران رشته سوارکاری استان با شرکت در دوره بازآموزی داوری پرش با اسب فدراسیون ارتقا درجه گرفتند.

شوشتری افزود: دوره‌های بازآموزی داوری پرش با اسب درجه یک و ۲ به میزبانی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار و تعدادی از داوران استان همدان در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در این دوره بازآموزی، فاطمه یزدی، فاطمه شوشتری و محمدرضا شوشتری با شرکت در کلاس‌های آموزشی، نمره قبولی و مدرک شرکت در دوره را کسب کردند.

شوشتری تصریح کرد: همدان یکی از استان های فعال در رشته سوارکاری است و داوران برجسته‌ای از این استان به جامعه سوارکاری معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته داوران هیات سوارکاری استان همدان نقش موثری در هماهنگی و دانش افزایی داوران دارد، خاطرنشان کرد: داوران سوارکاری همدان توانایی بالایی در قضاوت مسابقات کشوری و بین المللی را دارند و برگزاری اینچنین دوره‌هایی زمینه‌های رشد دانش آوران را فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha