۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84870261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

براساس یک نظرسنجی؛ صهیونیستها از رفتن به باتلاق غزه هراس دارند

تهران - ایرنا- درحالی که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بی توجه به نتایج خفت بار این رژیم در چند دور نبرد با مقاومت فلسطین در غزه، از آمادگی برای جنگ گسترده علیه این منطقه سخن بر زبان رانده است، ۶۵ درصد "صهیونیسها" هراس خود را از ورود این رژیم به باتلاق غزه ابراز و با چنین اقدامی مخالفت کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، نتایج نظرسنجی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی نشان می دهد که ۶۵ درصد از ساکنان صهیونیست سرزمین های اشغالی با اعلام نارضایتی از کشته شدن نظامیان این رژیم برای حمایت از شهرک نشینان در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه، مخالفت خود را با جنگ گسترده علیه این منطقه اعلام کردند.

براساس این نظرسنجی، تنها ۲۱ درصد از پاسخ دهندگان با انجام این عملیات علیه نوار غزه موافقند؛ در حالی که در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین نیز ۲۹ درصد از شهرک نشینان موافق این اقدام هستند.

"آویو کوخاوی" رئیس ستاد ارتش صهیونیستی به تازگی مدعی شده بود: "می توانیم با یک عملیات نظامی گسترده در نوار غزه، برای حداقل ۱۵ سال آرامش را در این منطقه حاکم کنیم اما برای این کار باید دست کم ۳۰۰ نظامی کشته شوند".

کوخاوی این ادعا را درحالی مطرح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته در نبردهای مکرر خود علیه نوار غزه ناکام مانده و حتی در نبرد زمینی هم مجبور به عقب نشینی خفت بار از منطقه شجاعیه در شرق نوار غزه زیر ضربات مقاومت شد و نیروهایش کشته و اسیر شدند.

در طول این نبردها همچنین مقاومت فلسطین از لحظه آغاز تا پایان نبرد با هزاران موشک اهداف صهیونیستی را در جای جای فلسطین اشغالی از جمله تل آویو هدف قرار داد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha