۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84870227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امربه معروف و نهی از منکر آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: با ترویج امربه معروف و نهی از منکر در جامعه بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد و مسیر برای رسیدن به جامعه مطلوب هموار می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در همایش آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در بجنورد، اظهار داشت: همه افراد جامعه باید نسبت به هم و مسایل اجتماعی احساس مسوولیت داشته باشند به گونه ای نباید دچار پدیده بی تفاوت نسبت به ارزش ها شویم.

وی افزود: از اموری که در آموزه های دینی اسلام به آن تاکید شده، این است که نسبت به مسایل همنوع خود، واکنش نشان دهیم تا مسیر رسیدن به جامعه مطلوب میسر شود.

حسین نژاد ادامه داد: در واقع باید تمامی اقشار جامعه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر حساس باشند و از آنان می خواهیم که در این زمینه سست عمل نکنند.

نماینه عالی دولت در استان یادآور شد: اگر این فریضه در سطح جامعه کمرنگ شود، بعضا ارزش ها به ضد ارزش تبدیل خواهد شد و این خواسته ای است دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال آن هستند.

وی افزود: در این میان برخی رسانه های معاند نیز به بهانه های واهی روشنگری در لباس روحانیت سعی می کنند مسایل دینی را وارونه جلوه دهند و جوانان کشور را نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت کنند.

حسین نژاد با اشاره به آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر، تصریح کرد: این افراد باید روش های درست اجرای این فریضه الهی را آموزش ببینند تا ارزش های اسلامی در جامعه درست تبیین کنند.

این همایش امروز - دوشنبه- در قالب کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور علی تقوی، مدرس امر به معروف حوزه و دانشگاه در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha