۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84870091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان به مقام شامخ شهدای شهرستان بهار ادای احترام کرد

همدان- ایرنا- استاندار همدان روز دوشنبه و در ششمین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهار به مقام شامخ شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس این شهرستان، ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» صبح امروز و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه‌ به شهرستان بهار سفر کرد.

استاندار همدان همچنین به همراه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بهار بر آرامگاه آیت‌الله شیخ بهاری نیز حاضر شد و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عالم برجسته و ربانی را گرامی داشتند.

استاندار همدان در ابتدای این سفر و با استقبال رسمی حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه، حجت اله نباتی فرماندار، نماینده مردم بهار در مجلس و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی وارد این شهرستان شد.

قاسمی فرزاد با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به شهرستان بهار سفر کرده است.

بهره برداری از ۹۳ طرح به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار آغاز می شود، ضمن اینکه عملیات اجرایی ۱۵ طرح به ارزش ۳۰ میلیارد تومان نیز دراین مدت آغاز خواهد شد.

بهره برداری از ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان همدان آغاز می شود، همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان نیز طی این هفته در استان آغاز شده است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر ارتباطی استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

استاندار همدان از ابتدای آغاز برنامه های گرامیداشت هفته دولت تاکنون علاوه بر شرکت در آیین افتتاح پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی شهرستان همدان، به شهرستان‌های ملایر و نهاوند نیز سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha