۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84870074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارایه ۲۳۰ واحد فعالیت عمرانی و مسکن به مددجویان هلیلانی

ایلام- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از ۲۳۰ فعالیت عمرانی و مسکن به مددجویان و نیازمندان شهرستان هلیلان تا پایان امسال ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان چند واحد مسکونی مددجویان و نیازمندان شهرستان هلیلان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: امسال در زمینه ساخت مسکن بیش از ۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان هلیلان ساخته و تحویل خواهد شد که ۵۷ میلیارد ریال صرف ساخت این واحدها خواهد شد و امروز بصورت همزمان ۴۵ واحد تکمیل شده واگذار می شود.

وی افزود: علاوه بر ساخت این واحدها تعداد ۱۶۲ مورد نیز در این شهرستان تعمیر و بازسازی مسکن انجام می گیرد که اعتبار این پروژه ها نیز هشت میلیارد ریال خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: ساخت و بازسازی این پروژه ها با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی انجام شده گرفته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha