۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84869687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب مصری: حملات اسرائیل به سوریه با هدف حمایت از تروریست‌ها است

تهران- ایرنا- حزب سوسیالیست عربی مصر یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه با هدف حمایت از تروریست‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حزب سوسیالیست عربی مصر تاکید کرد که حملات مکرر اسرائیل به خاک سوریه تلاشی برای جلوگیری از پیروزی‌های سوریه علیه تروریسم  و باهدف حمایت از تروریست‌ها است.

این حزب  در بیانیه‌ای بر لزوم اتخاذ تدابیر قاطع جامعه بین‌الملل در برابر تجاوزهای رژیم اشغالگر اسرائیل به خاک سوریه که نقض آشکار صلح و امنیت بین‌الملل و همه منشورها و میثاق‌های بین‌المللی است، تاکید کرد.

حزب سوسیالیست عربی مصر همچنین اشاره کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل تا امروز به جنایت اشغال جولان عربی سوریه ادامه داده است و این جنایت با گذشت زمان فراموش نمی‌شود؛ زیرا هر اندازه اشغالگری طول بکشد، جولان به سوریه بازخواهد گشت.

حزب سوسیالیست عربی مصر در پایان بیانیه خود، خواستار همبستگی کشورهای عربی با سوریه و برقراری روابط کامل آنان با دمشق شد.

وزارت امورخارجه سوریه شنبه شب در واکنش به حملات پنجشنبه گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از این کشور گفت که دمشق حق خود را در پاسخ به این تجاوزها به وسیله تمامی ابزارهای مناسب، محفوظ می‌داند.

در حمله پنجشنبه شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف شهر حماه و طرطوس، ۲تن زخمی شدند.

تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha