۷ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84869570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش و جوانان به مقام شهدای کردستان ادای احترام کرد

سنندج- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به کردستان با حضور در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحمید سجادی روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی، عمرانی و خدماتی و بازدید از چند طرح دیگر، از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

قرار است امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، به طور همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس، ۲۳ پروژه ورزشی در استان با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی شود.

زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه روتله، نارنجک، میرآباد، نسل و الک، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان بیجار از جمله این طرح ها است.

بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج، کلنگ زنمی پل قشلاق، افتتاح سردخانه دهگلان و افتتاح کارکانه تولید رب گوجه‌فرنگی در سنندج از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به کردستان است.

به مناسبت هفته دولت، ۵۹۱ طرح در بخش‌های مختلف نیرو، آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha