افتتاح ۳۰ کیلومتر راه روستایی در دلفان لرستان

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۲۶
کد خبر: 84869539
افتتاح ۳۰ کیلومتر راه روستایی در دلفان لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: همزمان پنجمین روز هفته دولت، ۳۰ کیلومتر زیرسازی و روکش آسفالت روستایی با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دلفان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی ملکی صادقی روز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های راه روستایی دلفان اظهار کرد: با توجه به‌ شرایط خاص شهرستان دلفان از نظر پایین بودن شاخص های برخورداری از راه روستایی در ابلاغ اعتبارات ۱۴۰۰، توجه ویژه ای به این شهرستان شد و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به ساخت و توسعه راه های روستایی دلفان تعلق گرفت.

وی افزود: با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و همکاری پیمانکاران بخش خصوصی تاکنون ۳۰ کیلومتر از این محورها آسفالت شده است.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه های مورد افتتاح گفت: امروز زیرسازی و روکش آسفالت محورهای جعفرآباد ونو، چیه و تلیاب جمعا به طول ۱۰ کیلومتر و با هشت میلیارد تومان به نمایندگی از ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که امیدواریم مورد رضایت مردم واقع شود.

فرماندار دلفان در ادامه این آیین گفت: برکات نظام جمهوری اسلامی و رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت زدایی از مناطق کمتربرخوردار و تلاش در راستای توسعه متوازن و تلاش راهداران لرستان ستودنی است.

اصغر قهرمانی بیان کرد: محورهای روستایی عزیزکشته، عزیزآباد سراب غضنفر هم از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در شهرستان دلفان است که تقدیم مردم می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha