۲۹ طرح در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار فارسان گفت: همزمان با پنجمین روز هفته دولت بهره‌برداری از ۲۹ طرح در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی صالحی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان فارسان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۳۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان فارسان در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

صالحی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی  ۱۰ طرح جدید با ۱۰۸ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال اعتبار در شهرستان فارسان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۹۱ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری با سه هزار و ۳۱۹ میلیارد و هفت میلیون ریال اعتبار و ۷۶۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، دامپروری، زیرساخت، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی آغاز خواهد شد.

از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون زمینه افتتاح و بهره‌برداری از ۶۱۸ طرح با ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال هزینه و همچنین کلنگ‌زنی ۱۸۵ طرح با ۲۱ هزار و ۲۳ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha