۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84869506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طاهرخانی: عهدنامه مدیران دولت سیزدهم سرلوحه کار مسئولان باشد

دماوند– ایرنا– فرماندار شهرستان دماوند گفت: مسئولان در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی باید به عهدنامه مدیران در دولت پایبند باشند و بی‌منت به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با هفته دولت در فرمانداری برگزار شد با تاکید بر انجام کار جهادی و شبانه روزی جهت پیگیری مطالبات شهروندان، گفت: همه مدیران و مسئولان ادارات باید با کار جهادی و شبانه روزی پیگیر مطالبات به حق مردم باشد و با انگیزه و روحیه انقلابی مطالبات بر زمین مانده را پیگیری و انجام دهند.

وی افزود: باید با روحیه انقلابی امید را در دل مردم ایجاد کرد و مدیران وظیفه دارند که مطالبات مردم را پیگیری کنند و هر که مردم را از آینده ناامید کند که بداند و چه نداند به سود دشمن کار می کند.

این مقام مسئول با تاکید بر تلاش همه مدیران شهرستان دماوند در جهت تحقق مطالبات به حق و برجای مانده مردم، خاطرنشان کرد: از مسئولان خواسته‌ایم که فاصله بین خود و مردم را کم کنند و به همین جهت هر هفته میز خدمت در مصلی های نماز جمعه شهرستان برگزار می شود تا مردم بدون واسطه با مسئولان ادارات ملاقات کنند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از افتخارات هر مسئولی، مردمی بودن آن است و انتظار ما از مدیران ادارات شهرستان این است که فاصله خود را با مردم کم کنند و در میان آنها باشند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

طاهرخانی در ادامه با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح پرداخت یارانه ها ساماندهی ارز ترجیحی به عنوان یک عامل تبعیض و شکل گیری کانون فساد درجامعه بود، گفت: طرح مدیریت هوشمندسازی یارانه‌های آرد و نان جهت شفاف سازی و منطقی کردن نظام یارانه ها بدون هیچگونه افزایش قیمت نان انجام شد و از قاچاق آرد به طور گسترده جلوگیری به عمل آمد؛ در مدیریت آرد و نان در سطح شهرستان با دستور استاندار تهران ۱۰۰تن آرد به شهرستان دماوند اختصاص داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شهرستان‌های شرق استان تهران شامل پردیس و دماوند و فیروزکوه که جمعیت و وسعت بسزایی دارند تنها یک مدیر برای اداره تعزیرات حکومتی برای سه شهرستان داریم که نیاز است این شهرستان ها به صورت مستقل از اداره تعزیرات برخوردار شوند تا خدمات بهتری را درتنظیم بازار ارائه دهند.

مشکلات ارائه خدمات‌ انشعابات خارج از بافت روستاهای دماوند مرتفع شود

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند نیز در این نشست با بیان اینکه مشکلات ارائه خدمات‌ انشعابات در خارج از بافت روستاهای شهرستان دماوند مرتفع شود، افزود: روستای گرمابسرد بعد از گذشت ۴۴ سال گازرسانی شده ولی با مشکلات دادن انشعابات در خارج از بافت برای روستاییان مواجه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha