استاندار چهارمحال و بختیاری: حضور میدانی مسوولان برای رفع مشکلات در راستای گفتمان انقلاب اسلامی است

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی همان حضور میدانی مسوولان برای رفع مشکلات و تلاش برای رفع بحران‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان فارسان در هفته دولت سال‌جاری تاکید کرد: در این هفته باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بیان و تشریح کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در برابر فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به دستاوردهای مطلوبی در سطح جهانی، ملی و استانی دست یافته است.

حیدری تصریح کرد: علاوه بر کوتاه بودن دوران مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر اما با خدمات بی‌منت در دل مردم ایران ماندگار و جاودان شدند.

وی با اشاره به ترور افزون‌ بر ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی منافقان یادآور شد: زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان استان برای خدمات‌رسانی به مناطق مختلف استان و شهرستان فارسان تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.

وی وحدت، همدلی، تعامل و اتحاد را از ویژگی‌های مورد توجه دولت سیزدهم دانست و گفت: با روی کار آمدن این دولت بارقه‌های امید بین گروه‌های مختلف جامعه و مردم ایجاد شد.

حیدری تاکید کرد: خدمتگزاران نباید از مردم فاصله بگیرند و بایستی با حضور در کنار مردم و تلاش برای رفع آنان، تاب‌آوری مردم را در برابر فضاسازی، نااُمید و مایوس کردن دشمن ارتقا دهند.

وی افزود: پوشانده جامه عمل به فرموده رهبر انقلاب اسلامی برای مقدمه‌چینی نظام، دولت و تمدن اسلامی ضروری است و باید مورد توجه باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه بر محدودیت‌ها، فشارها و تحریم‌های فراوان علیه جمهوری اسلامی اما همزمان با هفته دولت سال‌جاری در نقاط مختلف کشور و استان از جمله شهرستان فارسان طرح‌های مطلوبی افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی یادآور شد: توسعه و گسترش زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه اقامتگاه‌های بوم‌گردی باعث رونق در حوزه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شود.

حیدری اظهار داشت: فعال شدن طرح‌های راکد و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام باعث ایجاد نشاط و اُمید بین مردم گروه‌های مختلف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

در این هفته عملیات اجرایی ۹۱ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری با سه هزار و ۳۱۹ میلیارد و هفت میلیون ریال اعتبار و ۷۶۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، دامپروری، زیرساخت، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی آغاز خواهد شد.

از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون زمینه افتتاح و بهره‌برداری از ۶۱۸ طرح با ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال هزینه و همچنین کلنگ‌زنی ۱۸۵ طرح با ۲۱ هزار و ۲۳ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha