از افتتاح طرح های عمرانی تا مخابراتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در استان تهران

شهرری-ایرنا- مسئولان کشوری و استانی در پنجمین روز از هفته دولت طرح های مختلفی را در جهت خدمت‌رسانی به مردم در استان تهران افتتاح و یا کلنگ‌زنی کردند.

به گزارش ایرنا، امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، معاون وزیر صمت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور ۱۳ طرح  به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان را در رباط‌کریم افتتاح کرد.

طرح های مخابراتی، فرهنگی، عمرانی اقتصادی، خدماتی و رفاهی با  هدف خدمت رسانی به مردم و ایجاد اشتغال مورد نیاز هر یک از شهرستان های استان تهران از دیگر پروژه هایی بود که امروز به بهربرداری و یا کلنگ اجرای آن به زمین زده شد.

علی رسولیان در آیین افتتاح پروژه‌های شاخص شهرستان رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه ایمنی شهرک‌های صنعتی نیاز مبرم به احداث ایستگاه های آتش نشانی است که در شهرک صنعتی پرند یک ایستگاه به مساحت ۲ هزار متربع مربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان با تجهیزات به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح توسعه دو واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی پرند افزود: طرح توسعه شرکت صنعتی با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای۳۳۰ نفر ابراز آلات پتروشیمی و نفتی و پیچ و مهره کشور را تولید و تامین می‌کند.

معاون وزیر صمت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به بهره برداری طرح توسعه تولید آسانسور و پله‌برقی در رباط‌کریم گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی با رفع مشکلات شعاع ۱۲۰ کیلومتر با سرعت و جدیت انجام و پیگیری می‌شود.

رسولیان به بهره‌برداری از بوستان ۳ هکتاری شهید مفتح در نصیرشهر اشاره کرد و افزود: مرکز بازپروری (کمپ) ماده ۱۶ شهرستان رباط کریم با ظرفیت ۲۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید و فقط بیماران و معتادین متجاهر این شهرستان را پذیرش خواهد کرد.

از افتتاح طرح های عمرانی تا مخابراتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در استان تهران

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در نصیر شهر

 در ادامه افتتاحیه های روز پنجم از هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی، فضای سبز و ورزشی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در نصیرشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.  

شهردار نصیرشهر گفت:فتتاح بوستان شهید مفتح در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی احداث و تجهیز شده است.

 فرشاد شهسواری اظهار داشت: شهرداری نصیرشهر خدمت رسانی و کار جهادی را سرلوحه خود قرار داده و برای افزایش سرانه ها و رفاه و کسب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

افتتاح  پروژه های فرهنگی و عمرانی در شهرستان دماوند 

حسن خیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند اظهار داشت: درهفته بزرگداشت دولت، شاهد افتتاح پایگاه سلامت بهار شهر رودهن بودیم که با افتتاح این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان  از مراقبیت های اولیه سلامت از جمله مراقبت مادر و کودک، واکسیناسیون، مراقبت های نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان بصورت "رایگان" بهره مند خواهند شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند نیز از افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی شهر کیلان اشاره و  اعلام کرد: پروژه بازسازی مجتمع فرهنگی و هنری رسالت شهر کیلان پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از تعطیلی با پیگیری و همت خیرین مجدداً آغاز به کار کرد.

 این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۲۰ میلیون تومان توسط خیران و تأمین بخشی از مصالح و نیروی انسانی به صورت مردمی بهره‌برداری شد.

از افتتاح طرح های عمرانی تا مخابراتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در استان تهران

افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مهدی محمدی دهیار روستای چنار شرق نیز از افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: بلوار ورودی روستای چنار شرق با طول ۵۰۰ متر وعرض ۲۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 پروژه روکش آسفالت بزرگراه دماوند- فیروزکوه در محدوده پلیس راه شهر دماوند نیز توسط اداره راهداری شهرستان دماوند به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. پروژه تعریض و ایمن سازی دوربرگردان مهرآباد و رفع نقطه حادثه خیز آن نیز از دیگر پروژه های امروز راهداری شهرستان دماوند بود.

همچنین کارگاه طراحی دوخت و لباس مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن نیز افتتاح شد. این کارگاه با مشارکت بخش خصوصی در جهت تلفیق آموزش و کارگاه رشته طراحی دوخت و لباس احداث شده است و با سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان آموزش تخصصی سالیانه ۱۲۰ دانشجو در این رشته را فراهم خواهد نمود.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی شهر آبعلی 

 پروژه‌ تکمیل رفیوژ بلوار امام خمینی (ره) به طول ۴۵۰ متر جدول‌گذاری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت محله خارون با اعتبار ۵ میلیارد ریال و دیوار حائل خیابان شهید خجسته منش مبارک آباد به متراژ ۱۱۰ متر با اعتبار ۵ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

از افتتاح طرح های عمرانی تا مخابراتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در استان تهران

سه طرح مخابراتی در شهرستان پیشوا افتتاح شد

 در جریان افتتاحیه های هفته دولت در استان تهران  با حضور علی قشقایی مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استانداری تهران، سه طرح امنیتی مخابراتی در شهرستان پیشوا افتتاح شد

طی این اقدام سیستم پایش تصویری دوربین‌های نظارتی و زیرساخت فیبر نوری روستای چالتاسیون، پروژه تقویت آنتن‌ دهی ایرانسل در مجتمع ۱۲۳۲ واحدی مسکونی آژینه و پروژه تقویت آنتن دهی همراه اول در شهرک‌ صنعتی پیشوا به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: طی یکسال گذشته و با حمایت دولت سیزدهم، تنها ۲۷۰ میلیارد ریال در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی حوزه آب شرب پیشوا هزینه شده که این مهم نشان از توجه ویژه دولت در رفع نیازهای منطقه و تأمین زیرساخت‌های شهرستان پیشوا است.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: این که امسال با وجود کم شدن شدید میزان بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا، تابستان را بدون خاموشی در حال سپری هستیم، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی‌ها و درایتی است که توسط دولتمردان انجام گرفته است.

وی گفت: طی یکسال گذشته، ۲۷۰ میلیارد ریال از طرح های محرومیت‌زدایی در بخش تامین آب شرب هزینه شد تا چالشی در این حوزه نداشته باشیم و مردم پیشوا سال بدون مشکلی را در تأمین آب شرب سپری کنند.

تاجیک‌نوری اظهار داشت: در یک سال اخیر در حوزه ورزش، مدارس، بهداشت و سلامت، صنعت، کشاورزی و...اقدامات بسیار خوبی در شهرستان پیشوا صورت گرفته که برای آگاهی بخشی به مردم از این اقدامات، مدیران دستگاه‌های دولتی با حضور در مساجد، در قالب ۳۰۰ نشست تبیین، این دستاوردها را اطلاع رسانی می‌کنند.

نماینده دولت در شهرستان پیشوا گفت: همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال افتتاح می‌شودکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۲۷۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، آب، برق، مخابرات، گاز، پایش تصویری، طرح‌های روستایی، آموزش و پرورش، ورزش و صنعت اجرا شده است که در روزهای هفته دولت افتتاح می‌شود.

 افتتاح ۴۷ طرح‌ اقتصادی و عمرانی شهرستان فیروز کوه در هفته دولت

فرماندار شهرستان فیروزکوه: در طول هفته دولت ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح و به بهره برداری می رسد و برای ۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۳۸ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

 فرماندار فیروز کوه با اشاره به طرح های قابل افتتاح در طی هفته دولت، اظهار داشت: در این در شهرستان؛ در حوزه آب و فاضلاب در بخش مرکزی روستاهای طارم، گورسفید، فرح آباد جلیل آباد در مسیر آبرسانی قرار دارند و در بخش ارجمند یک مخرن با ظرفیت ۲۷ لیتر بر ثانیه اصلاح  و باز سازی شده و خط انتقال چشمه ارجمند با لوله چدن لاکتیک به طول ۲ کیلومتر اجرایی شده است.

محمد حیدری منش گفت: در روستاهای فاقد دهیاری طرح های عمرانی توسط فرمانداری اجرا شده که عبارتند از؛ دیوارکشی محوطه چاه و ایستگاه پمپاژ روستای شاد مهن، آبرسانی به روستای ماهیان با احداث مخزن صد متر مکعبی،   تجهیر چاه خط  انتقال و تامین برق در روستای حسن آباد برخی از طرح های اجرا شده توسط فرمانداری است.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha