۱۴ طرح عمران روستایی به میمنت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - ۱۴ طرح عمران روستایی در مجموع با ۸۱ میلیارد ریال هزینه امروز، یکشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان‌غربی در اشنویه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار اشنویه در آیین افتتاح این طرح ها که با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز دوم طرح هادی روستای شیخ عثمان با هزینه بیش از ۱۶ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

سیدعلی ترابی افزود: افتتاح طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای صوفیان با هزینه ۱۷ میلیارد ریال و افتتاح ۱۲ طرح عمران روستایی بخشداری نالوس با هزینه ۴۸ میلیارد ریال بطور نمادین در روستای ده شمس از دیگر طرح های افتتاحی بود.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت کلنگ زنی طرح  بهسازی و آسفالت راه روستای شاهین آباد نیز با مشارکت بسیج سازندگی سپاه اشنویه به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا،  ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار و هزینه بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال در طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، تولیدی، خدماتی، صنعتی، عمران شهری، طرح توسعه برق‌رسانی و دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است که در طول این هفته مورد بهره برداری قرار گرفته یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha