۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84869252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در خواف مشخص شد

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
کد خبر: 84869252
هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در خواف مشخص شد

گناباد-ایرنا- مسوول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواف گفت: هویت یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس مدفون در این شهرستان با آزمایش دی.ان.ای مشخص شد.

حسن زنگویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید محمد ابراهیم زکی اهل نیشابور است که هویت وی بعد از ۳۸ سال از زمان شهادت به تازگی مشخص شده است.

وی ادامه داد: این شهید دوران دفاع مقدس که به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته بود و در زمان شهادت ۲۰ سال سن داشت در سال ۱۳۶۳ و در عملیات بدر به فیض شهادت نایل آمد.

مسوول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواف گفت: مادر و خانواده مظعم شهید زکی روز هشتم شهریور بر سر مزار فرزند شهیدشان حاضر می شوند و همزمان با آن یادواره شهدای شهرستان خواف نیز برگزار می شود.

زنگویی افزود: پیکر مطهر شهید زکی سال ۱۳۹۰ به صورت شهید گمنام و به همراه یکی دیگر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در خواف تشییع و در این شهر به خاک سپرده شد.

۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی سالهای گذشته در شهرستان خواف و بخشهای سلامی و شهر قاسم آباد از توابع این شهرستان دفن شده اند که با شناسایی پیکر شهید زکی هم اکنون پنج شهید گمنام در خواف مدفون هستند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۱۰ شهید، ۲۸۹ جانباز و ۳۴ آزاده در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha