فراجا با حداکثر توان برای تحقق وعده های دولت پای کار است

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز گفت: فراجا با حداکثر توان برای تحقق وعده های دولت پای کار است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت به همراه تعدادی از مدیران انتظامی استان  دردیدار با  استاندار البرز  با اشاره وضعیت ویژه استان البرز از نظر تنوع قومیتی ساکنان این استان، بر ارتقای رویکرد اجتماعی مجموعه های دولتی و امنیتی در تامین نظم و آرامش استان تاکید کرد و گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور دکتر عبدالهی در استان البرز، دیدار های مردمی که در طول هفته شکل می گیرد، مجموعه های دولتی را در مسیر تحقق این مهم قرار داده است.

وی از آمادگی کامل فراجا برای حرکت در مسیر تحقق وعده های دولت سیزدهم و مجموعه استانداری البرز خبر داد و گفت: پلیس به واسطه اعتقاد و حرکت در ریل ولایت، با هر مجموعه ای که در مسیر تحقق فرامین رهبری حرکت کند همراهی خواهد کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد :  پشتیبانی دولت سیزدهم در اجرای پروژه های انتظامی قابل تقدیر است  و با پشتیبانی های صورت گرفته، علی رغم عدم تغییر سرفصل های امنیتی، وضعیت انتظامی و امنیتی البرز روبه بهبود است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha