۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84868966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم خاکسپاری آیت‌الله ناصری با تدابیر ویژه در حال برگزاری است

اصفهان–ایرنا–مراسم خاکسپاری پیکر عالم ربانی آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری با تدابیر از پیش طراحی شده پلیس راهور، آتش‌نشانی و اورژانس در گلستان شهدای اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله ناصری و در راستای خدمت بهتر به تشییع‌کنندگان از بامداد امروز(یکشنبه) اقدام به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در برخی از خیابان‌های شهر اصفهان کرده است.

این محدودیت‌ها از میدان احمدآباد تا گلستان شهدا در نظر گرفته شده است و در این مسیرها از توقف وسایط نقلیه جلوگیری می شود.

همچنین باتوجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها، از اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب مردم استفاده می‌شود.

از سویی با توجه به ازدحام جمعیت و گرمای هوا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز اقدام به استقرار خودروهای مجهز آتش‌نشانی در طول مسیر تشییع کرده اند.

آمبولانس‌های مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس استان هم در طول مسیر تشییع با استقرار در مکان‌های تعیین شده، آماد امدادرسانی به شهروندان هستند.

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر آیت الله ناصری از حدود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز در اصفهان آغاز شد و آیین تشییع پیکر این عالم وارسته تا گلستان شهدای اصفهان ادامه داشت.

آیت الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان، روز جمعه چهارم شهریور امسال در یکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی، سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد بُرخوار در۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد.پدر او زاهد مُتّقی حجّت‌الإسلام والمسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ نام داشت که خود در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

در پی ارتحال این عالم وارسته، استاندار اصفهان روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریور را در استان اصفهان، عزای عمومی اعلام کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha