۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84868820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان

زنجان – ایرنا – عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزارو ۴۰۰ واحد دیگر نهضت ملی مسکن با حضور وزیر دادگستری در زنجان آغاز شد که با اضافه شدن این پروژه ها، شمار واحدهای در دست ساخت نهضت ملی مسکن در این استان به حدود ۲۹ هزار واحد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری در ادامه برنامه های سفر خود به استان روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن استان حضور یافت.

وی در این مراسم اظهار داشت: خیلی ها شبهه وارد می کنند که آیا وعده ساخت چهار میلیون مسکن در کشور اجرایی می شود یا نه؛ ساخت مسکن کار سختی است ولی وقتی همت، درایت و برنامه ریزی باشد، امکان تحقق این هدف گذاری قبل از اتمام دوره اول دولت آیت الله رییسی وجود دارد.

رحیمی به موفقیت های حاصل شده در استان زنجان در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان در این استان با همدلی و برادری توانستند این کار مهم را به نتیجه برسانند.

مسعود بیات منش، مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه سهمیه ابلاغی به این استان در نهضت ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی است، گفت: بر اساس برش جمعیتی، سهم استان ۵۰ هزار واحد می شد ولی به واسطه ظرفیت ها و موفقیت هایی که در اجرای طرح در استان محقق شد، میزان سهمیه استان نیز افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است همزمان با این پروژه، کلنگ عملیات آماده سازی ۲۹۳ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲ هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان و همچنین عملیات احداث هفت باب مدرسه در شهرک های جدید الاحداث در استان زنجان بر زمین زده شد.

وزیر دادگستری در ادامه برنامه های سفر خود به استان زنجان، با حضور در مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به این مجتمع را جهت استفاده در خطوط، تولید افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا حضور در مراسم احیای دوباره واحد تولیدی «کیان گرم نان» زنجان، حضور در کارگروه تسهیل و رقع موانع تولید استان و شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی چند طرح عمرانی از جمله برنامه های سفر وزیر دادگستری در استان زنجان بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha