پیمانکار جدید رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه به زودی مشخص می‌شود

ارومیه - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام اینکه پیمانکار جدید رانندگان استیجاری شهرداری به زودی مشخص می شود، از رانندگان خواست صبور باشند.

به گزارش ایرنا،  تعدادی از رانندگان خودروهای استیجاری (در اختیار) شهرداری ارومیه در اعتراض به پرداخت نشدن و تعیین نشدن میزان حقوق خود مقابل ساختمان شورا و شهرداری این شهر تجمع کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه روز شنبه در رابطه با این تجمع گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، مشکلات مربوط رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه به زودی حل و فصل می‌شود.

علی مصطفی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رانندگان استیجاری کمی صبور باشند، اظهار کرد: در خلائی که طی معرفی اعضای علی البدل شورا به عنوان اعضای اصلی ایجاد شد، تعیین پیمانکار طرف حساب رانندگان استیجاری با مشکلاتی روبه رو گشت که به زودی حل و فصل می‌شود.

وی با بیان اینکه آگهی مناقصه تعیین پیمانکار رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه در سامانه ملی ستاد قرار گرفته است، افزود: انتظار می‌رود این مناقصه تا پایان هفته آینده بازگشایی و پیمانکار جدید در اسرع وقت مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: در قرارداد جدید منافع رانندگان  این خودروها تامین و به زودی معوقات حقوق ایشان هم پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha