۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84868597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دادگستری: قوانین دست و پا گیر بر سر راه تولیدکنندگان باید اصلاح شود

زنجان - ایرنا - وزیر دادگستری گفت: دولت وظیفه دارد مشکلات حوزه تولید را رفع کند از همین رو بیشتر قوانین و مقررات دست و پاگیر بر سرراه تولید کنندگان باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین حسین رحیمی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان افزود: گاه مشکلات و موانع موجود در این بخش در بدنه تشکیلات دولت است که در اغلب مواقع نیز تعمدی نیست که این مقررات باید به نحو مطلوبی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران ریسک پذیر نیستند، اظهار داشت: رییس جمهور در جلسات متعدد هیات دولت تاکید دارند مدیری که شجاع و ریسک پذیر نباشد، نباید در این دولت مسوولیت داشته باشد.

رحیمی یادآورشد: هیچ مدیری نیز نباید خلاف قانون عمل کند بلکه قوانین و مقررا زاید باید از طریق مجلس شورای اسلامی رفع و اصلاح شود تا موانع بر سرراه تولید برداشته شود.

وی با بیان اینکه مدیران نباید خود برای تولید کنندگان مانع تراشی کنند، گفت: به قدری مقررات پیچیده در کشور وجود دارد که هر مدیری اگر بخواهد کار نکند، می تواند به آنها استناد کند ولی در دولت آیت الله رییسی اینها پذیرفته شده نیست.

رحیمی تاکید کرد: در امر تولید هیچ مدیری حق ندارد بگوید نمی شود، بلکه باید دنبال راهکاری باشد که مشکل تولید کننده حل شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته هیات دولت پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک بین دولت و قوه قضاییه داده شده است، افزود: تشکیل این کارگروه برای گروه گشایی از مسایل موجود در بخش تولید در دست اقدام است و امروز مردم نمی پذیرند که دولت، مجلس و قوه قضاییه با یکدیگر در تعامل باشند ولی مشکلات حل نشود.

رحیمی با اشاره به اینکه دولت در عمل کمک کار تولید کنندگان خواهد بود، تاکید کرد: تولید کننده نیز از باید کفش آهنین و اراده قوی داشته باشد و هر کس که این ویژگی را نداشته باشد نباید وارد این عرصه شود چراکه تولید کننده باید بجنگد و تلاش کند تا به تولید و اشتغال برسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha