۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84867790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آجورلو: فرهنگ کشور از شخصیت سازی شکل خواهد گرفت؛ نباید از بزرگان استقلال بی‌خبر باشیم

تهران- ایرنا- نشست خبری مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در محل معاونت اقتصادی این باشگاه برگزار شد. وی در این نشست به اهمیت فرهنگ و شخصیت‌سازی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، نشست خبری "مصطفی آجورلو" مدیرعامل باشگاه استقلال امروز شنبه برگزار شد. در این نشست قرارداد همکاری اقتصادی  باشگاه استقلال به امضا رسید.

وی در ابتدای صحبت‌های خود، اظهار داشت: قرارداد امروز ما مهم است زیرا بخشی از آن به ساختن فرهنگ مربوط خواهد شد. این فرهنگ در بخش کودک و نوجوان اهمیت زیادی دارد زیرا می‌تواند جهت دهنده باشد حتی اگر این کار با ۲ عروسک یا شخصیت کارتونی انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در برخی از مواقع فرهنگ کشور از شخصیت‌سازی شکل خواهد گرفت و بسیاری از کارتون ها نماد همان فرهنگ هستند و بچه‌ها با برخی از شخصیت رفتار و گفتار خود را همنوا خواهد کرد.

وی گفت: باشگاه استقلال هفتاد سال قدمت دارد و ما باید اکنون این سوال را طرح کنیم که برای مکتب استقلال چه افرادی را تربیت کردیم. ما با کمک انیمیشن و شخصیت کارتونی توانستیم فرهنگ رانندگی را اصلاح کنیم که روی نسل کودک و نوجوان تاثیر زیادی داشت. این همه قهرمان داریم و قهرمانان بزرگی در جنگ تحمیلی داشتیم که باید در این راستا فرهنگ سازی لازم را انجام دهیم.

آجورلو گفت: باشگاه بزرگی به نام استقلال وجود دارد که باید نسلی برای آن تربیت شود تا با فرهنگ فوتبالی بزرگ شوند. باید برای تمام نسل‌ها برنامه داشته باشیم. باشگاه استقلال با کمک مدیر پروژه فرهنگی، باید برنامه لازم برای زندگی و تربیت  نوجوانان و جوانان داشته باشد؛ کاری که ژاپن با فوتبالیست‌ها انجام داد به الگو پیشرفت فوتبال این کشور تبدیل شد. می‌بایست در سناریو تربیتی، جوانمردی و پهلوانی نمود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: در فرهنگ‌سازی باید رسم جوانمردی آموزش داده شود، قهرمان من ویژگی‌هایی دارد که در عین ورزش از تحصیل دور نیست و رسم پهلوانی دارد. تهذیب نفس، تحصیل و ورزش توصیه‌های مقام معظم رهبری است که در فرهنگ سازی باید مورد توجه قرار گیرد.

آجورلو با اشاره به بزرگان فوتبال استقلال گفت: اسطوره‌های زنده داریم و به دنبال ساختن شخصیت پوشالی یا تخیلی نیستیم. چرا باید از بزرگان فوتبال استقلال بی‌خبر باشیم. مگر ما کم شهدای فوتبالی و استقلالی داریم. در ایران نگاه کنیم چند هوادار یا فوتبالیست شهید داریم که قابلیت اسطوره شدن دارند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha