۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84867779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳ هزار بسته معیشتی توسط صنوف فارس به نیازمندان اهدا می‌شود

شیراز- ایرنا- مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه فجر فارس گفت: با همراهی و همکاری صنوف فارس، کار جمع آوری و توزیع ۸۳ هزار بسته معیشتی که از ۱۵ مردادماه (هشتم محرم) آغاز شده همچنان ادامه دارد که پس از جمع آوری در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مهدی دوکوهکی، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هفته بسیج اصناف (۲۹ مرداد تا چهارم شهریور) افزود: یکی از برنامه‌های ما در ایام اربعین، اجرای دومین مرحله رزمایش عاشقان ثارالله تحت عنوان هر واحد صنفی یک بسته معیشتی بود که هم اینک در حال اجرا است.
وی ادامه داد: مرحله اول این رزمایش سال گذشته در شیراز و ۴۳ نقطه دیگر استان فارس برگزار شد.
او اظهار داشت: در فارس حدود ۱۶۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه فعالیت داریم که از نیمی از این واحدها تقاضا شد که بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه کنند که مورد استقبال صنوف مختلف نیز قرار گرفت.
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی فارس بیان کرد: مجموعه بسیج اصناف و بازاریان فارس که از اقشار سپاه فجر استان است برای کمک به مردم و همکاری با دولت‌ها در کنار سایر اقشار بسیج شکل گرفته تا بتوانند به رسالت خود در این زمینه عمل کند.
دوکوهکی گفت: از دیگر اقدامات سازمان بسیج اصناف می‌توان به اعزام گروه‌های جهادی بسیجی به مناطق محروم بر اساس تخصص و توان آنها اشاره کرد که هم اینک نیز این گروه‌ها در برخی نقاط استان مشغول فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.
وی افزود: این گروه های جهادی به واسطه تجربه‌ای که در زمان وقوع حوادث مختلفی همچون سیل و زلزله دارند به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند و به مردم و دیگر گروه‌های امدادرسان و خدمات رسان کمک می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha