فرماندار مراغه: دولت مردمی رفع مشکلات را به نتیجه مذاکره گره نزده است

مراغه- ایرنا- معاون استاندارآذربایجان‌شرقی و فرماندارویژه شهرستان مراغه گفت: دولت مردمی با تمام قدرت و با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی پیش می‌رود و رفع مشکلات مردم را به برجام و نتیجه مذاکرات هسته ای گره نزده است. 

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح تعریض پل میدان بسیج شهرستان مراغه اظهار داشت: جمهوری اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع خواهد کرد. 

فرماندار مراغه: دولت مردمی رفع مشکلات را به نتیجه مذاکره گره نزده است

وی پیشرفت کشور در برخی از عرصه‌ها را افتخارآفرین خواند و افزود: دولت مردمی به دنبال حداکثر استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات مردم است و در مسیر خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

فرماندار مراغه به نهضت خدمت‌رسانی دولت در جای‌جای کشور اشاره و بیان کرد: طی یک سال گذشته در مراغه نیز دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و در برخی از حوزه‌ها از جمله راهداری به اندازه پنج سال قبل از آن کار شده است. 

شهردار مراغه نیز در این آیین اعلام کرد: طرح تعریض پل میدان بسیج با ۳۰۰ مترمکعب عملیات سنگی، ۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۱۵ تن آرماتوربندی انجام، و با احتساب هزینه نمادها و بهسازی فضای سبز و سیستم روشنایی در مجموع  ۲.۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

فرماندار مراغه: دولت مردمی رفع مشکلات را به نتیجه مذاکره گره نزده است

محمد مقتومی اضافه کرد: مسیرگشایی از عرض جاده مراغه- بناب، رفع خطر، گره‌گشایی از ترافیک ورودی شهر و تسهیل در عبور مرور خودروها از اهداف اجرایی این طرح بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری مراغه عملیات اجرایی این طرح در دی‌ سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسید.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha