استاندار فارس: مصوبات سفر رئیس جمهور بر اساس جدول زمانی پیش می‌رود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به فارس بر اساس جدول زمانی و برنامه ریزی انجام شده در حال پیشرفت و اجرا است.

محمد هادی ایمانیه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، در تشریح دستاوردهای سفر ۲۲ مهرماه سال گذشته آیت الله رئیسی به فارس افزود: این سفر در ابتدا ۱۱۴ مصوبه داشت که با تایید وزرای مربوطه و سازمان برنامه و بودجه و افزوده شدن ۱۹ متمم به ۱۳۳ مصوبه رسید.
وی، ارزش این مصوبات را هفت هزار میلیارد تومان دانست و ادامه داد: علاوه بر اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی اولیه و مستقیم این پروژه‌ها که نقش اهرمی داشت و تحرکات خوبی را در استان در بخش های مختلف ایجاد کرد، بیش از ۲۰ هزار تومان نیز ارزش سایر مصوباتی است که بتدریج اجرا خواهد شد و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان هم ارزش تسهیلاتی است که در اختیار صنایع، معادن، کشاورزی و خدمات گذاشته می شود.
او اظهار داشت: بر اساس آخرین رصدی که در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به فارس (۲۴ خرداد ۱۴۰۱) انجام دادیم اکثر مصوبات سفر طبق برنامه و در مسیر خودش در حال پیشرفت است مسیر پیش بینی شده را طی می کنند.
استاندار فارس افزود: از مجموع ۱۳۳ مصوبه حدود ۲۰ مصوبه مشکلات اجرایی داشت که در جریان سفر آقای مرتضوی تقریبا تمام این ۲۰ مصوبه تعیین تکلیف شد و مسیر خود را طی خواهد کرد.


ایمانیه گفت: برخی از مصوبات سفر در هفته دولت جاری به بهره برداری خواهد رسید که از جمله می‌توان به قطعه تنگ ابوالحیات بزرگراه شیراز – کازرون و بخش باقیمانده بزرگراه شیراز – نی‌ریز اشاره کرد.
وی افزود: علاوه بر این، در هفته دولت امسال کلنگ بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیز به زمین زده شد و عملیات ساخت بیمارستان حضرت فاطمه (س) هم در جنوب شیراز آغاز خواهد شد.
او بیانن کرد: آزاد راه شیراز – اصفهان نیز که برای تکمیل به سه هزار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز داشت در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور تعیین تکلیف شد و ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافت که امیدواریم در دهه فجر امسال حداقل تا پایان قطعه ۶ را بتوانیم زیر بار ترافیک ببریم.

آیت الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور و دولتمردان ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ به فارس سفر کردند که این سفر ۱۳۳ مصوبه برای توسعه و آبادانی این استان داشت. پرونده خبری ایرنا ویژه این سفر و پیگیری مصوبات آن را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha